• vårt 2012

IVF Umeå

Haha, sorry att jag inte kunde hålla mitt test för mig själv :/  Jag tänker som jag sa tidigare testa på testdagen..
    Har fått för mig att det kan åka ut lika fort som det kom in...

Jag hade alltså en massa test hemma, jag har nog provat det mesta i testväg, och ofta köpt på mig gravtest samtidigt, så därav mina tidiga tester! 
    Jag tänker som så, det finns nog en anledning till varför man ska vänta till td man får...
    Troligen säkrare då.. Jag är idag i 3+6 så det kan inte bli så mycket osäkrare!

Smilla: Lider med dig att du blev dålig, men skönt att dom satte in.. Kan tänka mig att tankarna hann svänga förbi besvikelsehörnet innan du fick veta att de skulle sättas in :)

• vårt 2012

Super kramar till er som inte plussat vid test!

Nalle 

• vårt 2012

Gokväll!

Tungt att läsa om er som de inte lyckats för!!! Hoppas ni hinner sätta in en eskimå innan sommarn!

Själv går man fortfarande och är "ruvar rädd" dagarna segar sig fram!
    Hoppas det sitter kvar och att man kanske känner sig lugnare efter ultraljudet..

Kram på er allesammans!

• vårt 2012

Smilla03: Jodå det går framåt.. men i ett onödigt sakta mak tycker jag! Plussade även på test dagen å ska på vul i slutet på maj, blev en v senare pga av att vår läkare var ledig v före och min sambo är borta den v också så vi sköt på det så får han va med och vi träffa Ida som vi haft hela tiden. 
    Men hade jag haft test hemma tror jag att man skulle testat varje dag bara för att försäkra mig om att det verkligen är sant!
    Jag har lite känningar av ömma bröst, har haft mensvärks känningar och är trött.  Men allt progesteron som trycker i sig från början hjälper ju till med tröttheten.
    Känns skönt att slippa vagitorerna nu :)

Själv då? Visst masar sig tiden fram till TD? Haru tjuvtestat ngt? :)

• vårt 2012
    drömmer om ett barn: När jag ringde och meddelade plus på testdagen, fick jag tiden för vul och sen sa hon att jag skulle vänta med inskrivningen på mvc till efter vulet.

Smilla 03: Ja ang progestron tillskottet, jag fick då till mig att man skulle ha det till testdagen.. 
  • vårt 2012
    A79:  Vi har ett kompispar som vet det och sen vet mina syskon samt mina föräldrar... Annars vet ingen, och jag vill nog försöka ha det så tom v.12...
    Men frågan är om man klarar att hålla igen efter vulet...
    Nu minns jag inte alla turer, men är du fortfarande svullen, överstimulerad?
  • vårt 2012
    A79: WOW spännande,hur gick det, vad såg ni?
    I vilken vecka å dag är du nu?
  • vårt 2012
    A79:  åååh, men du skulle sagt att du var lycklig å inte ett dugg orolig... coolt!
             Jag har vul den 28/5, känns som en evighet! :) kommer vara i v.9 då.. fick man höra ngt, en bild med sig eller hur var det? Tell me all of it!  
  • vårt 2012

Hej!

Jag gjorde 2 vul pga av att jag har pco och är svår att stimulera, väldigt lätt att överstimulera  och pga det så gjorde jag två vul för att de ville ha extra koll på blåsorna och äggstockarna..

Ja här är det 1 ½ vecka kvar till vulet för att se om det finns något <3 som pickar på...

Trevlig helg allesammans! 

• vårt 2012
    Mustikka: Jag har betalat 300 kr per gång man varit in (kostnad för läkarbesök) men efter andra vulet fick jag frikort så jag kommit över den gränsen 1100kr så sen visade jag bara frikortet..

Drömmer om ett barn: Nu är det äntligen bara en vecka kvar tills man får se om det finns ngt där inne..
    Känningarna är väl främst tröttheten! Sen har jag haft molvärken till å från å även hugg å töjningar i ena ljumsken, men då man läser så beror det på att livmoder töjer sig..
    Ja VIlken resa man gör!
    Håller alla tummar å tår att din kommande eskimå ska sitta som i berget i 9 mån Glad
Svar på tråden IVF Umeå