IVF Umeå
Nej, vi är inte kvar i Umeå, dom hör av sig idag och meddelar om insättning blir imorgon eller senare så vi ville inte stanna kvar med den osäkehetsfaktorn.
Nej, vi är inte kvar i Umeå, dom hör av sig idag och meddelar om insättning blir imorgon eller senare så vi ville inte stanna kvar med den osäkehetsfaktorn.
9 ägg blev befruktade av 10 fruktsamma, 2 ägg var helt odugliga och hade inte heller blivit befruktade så det känns som en bra utdelning! Blir insättning på lördag. En ny sorts väntan inför lördagen nu...
Norris : Nu borde du vara klar, spänd att höra hur det gått för dig?
Sprayar
* Jenads (24/9)
Sprutar
* Norris (from 6/9, 1:a IVF)
* Äppelkaka (from 12/9, syskonförsök, andra ivf)
* Mirage (from 19/9 1:a IVF)
Väntar på ÄP/ET
Ruvar
* Tinzu testdag (24/9 2:a försöket, FET)
* Björnen2007 (testdag 21/9 2:a IVF)
* Kvinna32 (testdag 2/10 )
* Freja150 (testdag 9/10, 1:a IVF)
Gravida
* EbbaGrön (1:a IVF)
* A79 * Mustikka
* Emilotta (1:a IVF)
* fiffa (1:a IVF)
* Mammaidamaria (1:a IVF)
EEJ: jag gjorde äggplocket på sprutade 19, men så visade jag mig vara lite svårstimulerad
EEJ: Grattis till ruvarstatus och välkommen in i denna oliiidliga väntan!
Norris: Grattis till era 13 i frysen, måste kännas skönt att ha så pass mycket 'back-up'. Vi fick två till frysen, men vi var beredda på 0 med tanke på fragmenten så det känns som en bonus ändå.
Här lyser alla sympom med sin frånvaro och jag har börjat blöda, inte så mycket som en vanlig mensblödning kanske men ändå tillräckligt mycket för att inte klassas som en 'liten blödning'. Känner mig rätt rejält tillknycklad - mentalt! Hur var blödningen/mensen för er där IVF-försöket inte slutade med en graviditet? Som vanlig mens eller?
Det tar emot att erkänna, men jag tjuvtestade på ruvardag10 och det var negativt (RD13 idag). Eftersom jag fick spruta sålänge kan jag inte riktigt räkna cykeldag, däremot var det två veckor sedan äggplock (vilket jag borde kunna räkna som ägglossning!?) i måndags så rent teoretiskt kan det vara mens jag fått - men det varken känns eller ser ut som det brukar men alla hormoner kanske kan påverka... Finns inget annat än å invänta testdag, har bara ett test hemma och tänker inte köpa något fler så jag har inte 'råd' att tjuvtesta igen. Men det känns ganska kört...
Norris: känner med dig