IVF Umeå
Åh vad roligt Tinzu!!! Stort GRATTIS!!!

Jag tror att det kan bero på att ni båda slappnade av & tog det lugnt ett tag??? hehe..men det är ju vad jag tror!!

tack så mycket alla!
ska meddela när det är mer säkert, för igår fick jag rosa flytningar, idag mer orangea flytningar.. så jag hoppas det bara är tillfälligt. Läkaren här vill att jag ska göra VUL om 2 veckor för att se så allt ser rätt ut eller något, då det plötsligt blev en spontan graviditet efter så lång tid
för er som kommer ihåg mig, som tog en paus från IVF och lyckades på något magiskt sätt bli gravid spontant, idag är det dags för ultraljud i vecka 10+3
kanske kommer tillbaka som IVF:are... det hittade inget mer än hinnsäck på ultraljudet
är det någon som orkat sätta sig in i hur det blev med utökade försök finansierade av landstinget? Vi har ju förbrukat ett IVF och ett FET, båda misslyckades ju, var det allt? eller blev det ändrat något så att man får fler?
jag sitter och väntar på att IVF-kliniken nu ska ringa upp mig, jag har en fråga om mina ägg.. förra året när vi var på ET så fick vi höra att vissa ägg hade knölar på skalet men dom var inte säkra på om det skulle spela någon roll, och sen så var det bara ett embryo som överlevde av 14st tror jag det var, förrutom den vi fick på ET, det har gnagit i mig sen dess så nu måste jag få svar på det är det någon som hört om nåt sånt innan? knölar på skalet.. har googlat men tydligen så är inte jag bra på googla