• EbbaGrön

IVF Umeå

mammaidamaria skrev 2012-12-19 17:52:48 följande:
    Ebbagrön: Den första som räknat lite på datumet var bm på inskrivningen och då fick vi den 23 maj och igår på rul så sa kvinnan att hon skulle inte rucka på datumet, men de kunde skilja några dagar..typ den 28.

Ok =)
    Hur mår du annars då?

• EbbaGrön
    mammaidamaria skrev 2012-12-19 20:21:53 följande:
    EbbaGrön.: Jag mår bra! Det enda som är lite jobbigt är att jag samlar lite vätska i händer och fötter. Hur mår du? Vet du vilket kön det är du väntar?

Jag mår bra, knappt att man känner av att man är gravid.. Har dock börjat få mkt ont i ryggen, i svanken och mitt på ryggen, känner mig väldigt "less" i hela ryggen.
    Känner inte av nå mkt sparkar heller, känner bara lite smått i bland. Känner du av några sparkar?

Ja, vi väntar en prins =) Vet ni kön?    
  • EbbaGrön
    Nektar: Här går allt bra, förutom lite smärtor här och där ( rygg & bäckenet), går in i v. 26 idag (25+0)
    Tycker att tiden står still, vill ha maj månad snart !!

Bebisen rör sig rätt så mycket och det är himla mysigt ! 

• EbbaGrön
    turtle01 skrev 2013-01-31 19:34:14 följande:
    Ebbagrön; skriver du i någon annan tråd? Hade varit roligt att kunna skriva till dig, vi ligger ju rätt lika. Jag är på 25+2 idag! 
    Åhå spännande att vi ligger så nära =) Hur går du?
    Följer tråden " vårbebisar i  umeå i mars/april/maj" och vi har även en facebookgrupp, joina oss gärna =) .
  • EbbaGrön
    Mustikka skrev 2013-02-03 11:24:25 följande:
    Latensfasen är här och jag säger bara AJ! Haft värkar sen igår middagstid, vi åkte in men värkarna kommer inte tillräckligt ofta och jag hade inte öppnat mig:(

A79: Kommer inte ihåg vad du skrivit. Gick det snabbt för dig eller hade du en lång latensfas?
    Åhååå spännande =)
  • EbbaGrön
    turtle01 skrev 2013-02-03 08:27:38 följande:
    Ebbagrön; kan du lägga till mig på din profil så jag kan skriva meddelande till dig?!
    Här på familjeliv eller på facebook? Vet inte hur man lägger till här på familjeliv =/
  • EbbaGrön
    Emilotta skrev 2013-02-09 20:00:06 följande:
    tänkte bara meddela att jag inte kommer gå över tiden för imorse 8.30 så splashade vattnet ut på sovrumsgolvet Glad . vi åkte in och bebis var inte alls fixerad så vi blev kvar hela dagen och jag var i sängläge för att navelsträngen inte skulle åka ner i kläm. men framåt kl 17 så hade bebis fixerat sig ordentligt. men eftersom jag inte har värkar än så är vi nu hemma på permis till imorgon kl 07- får se om det tar fart inatt eller annars verkar det som att jag blir igångsatt imorgon bitti. jag har inte famliljelivsappen på telefon så det blir en uppdatering när jag är hemma igen.  
    Spännande =) Önskar er all lycka !! 
  • EbbaGrön
    Mustikka skrev 2013-02-11 18:49:39 följande:
    Hej alla! Nu har jag äntligen tid och kraft att uppdatera:)
    För en vecka sen föddes vår lilla flicka:)
    GRATTIS, underbart !!
  • EbbaGrön
    VackerBlomma skrev 2013-02-14 09:29:34 följande:
    Jag kunde inte hålla mej från att testa, testet visadee två streck, svagt, men nog var det två streck alltid!! Hoppas det håller i sig baraSkrattande
    Grattis =)
Svar på tråden IVF Umeå