• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Perjonsson
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-17 04:35:06 följande:

Det var väl trevligt men förklara gärna för mig vad i detta du ser som en fetisch och inte högst normala sexuella aktiviteter.

Då man dels kan ha vanlig sex då båda njuter men blir min fetisch när jag verkligen går igång när jag träffar en kvinna som är underutvecklad sexuellt eller på andra sätt inte fått den högre njutningen. Att då likt en doktor analysera och lägga upp en strategi för att framkalla dom där apelsinstora ögonen hon ger mej efter en orgasm hon inte visste fanns att få är en kick. Det lägger ju sen grunden för att så här ska det bli varje gång framöver. Sen tar man nästa steg i att upptäcka andra typer av orgasmer på andra sätt så att överaskningarna fortsätter.
  • Anonym (Pg)

Min fetisch är att gå strumpbyxor stringtrosa pumps o tighta outfits så gubbarna blir kåta o ja blir super kåt o ja gick in I badhus i Bålsta o ja tog av mig badbyxorna så stod en färgade kille runt 20 me värdens kuk o ja kände hur min kuk gick upp i badbyxorna så ja satte på mig min speedo bad dräkt o jävlar va dinglande o ja vart dyng kåt men nu har man barn o sambo men ja tänker bara på kuk o du blir ja stenhårt o ja skäms som fan

• Anonym (Mmm...)

Drömmer om en gigantisk n-kuk....

• Frequens

Min fetisch är nog att jag är exhibitionist, Jag gillar att ha blickar på mig från okända människor eller inbjudna.

• Anonym (BBW)
    Perjonsson skrev 2021-02-27 23:52:23 följande:

Då man dels kan ha vanlig sex då båda njuter men blir min fetisch när jag verkligen går igång när jag träffar en kvinna som är underutvecklad sexuellt eller på andra sätt inte fått den högre njutningen. Att då likt en doktor analysera och lägga upp en strategi för att framkalla dom där apelsinstora ögonen hon ger mej efter en orgasm hon inte visste fanns att få är en kick. Det lägger ju sen grunden för att så här ska det bli varje gång framöver. Sen tar man nästa steg i att upptäcka andra typer av orgasmer på andra sätt så att överaskningarna fortsätter.

Tyvärr så har jag väldigt svårt att se detta som en fetisch. Det är fortfarande helt vanlig vaniljsex. Inget fel i det men kalla inte vanlig sex för fetisch.
  • Anonym (Stövlar)
    Perjonsson skrev 2021-02-16 23:07:54 följande:

En av mina intressen är att hitta vägar att optimera hennes njutning med alla medel.

Att förvåna henne med metoder o njutning hon inte upplevt tidigare el trodde var möjligt.

Då får jag en kick

Det är ju inte riktigt vad man menar med sexuell fetisch. Alla vill väl få sin partner att njuta? Det är inget som avviker från normal mänsklig sexualitet.
  • Perjonsson

Ni 2 här ovan får tycka vad ni vill men i mitt fall är det inte alls i nivå som ni väljer att tro.

Det är en fetisch. Bye.

• Tukt
    Perjonsson skrev 2021-03-02 19:33:22 följande:

Ni 2 här ovan får tycka vad ni vill men i mitt fall är det inte alls i nivå som ni väljer att tro.

Det är en fetisch. Bye.

Läs på lite innan du beter dig som ett barn när någon påpekar du faktiskt  har fel.
    Läs också lite i tråden ovan så lär du dig mer, och du kanske förstår varför folk säger till dig. 
  • Anonym (Olika smak)
    Tukt skrev 2021-03-02 19:59:08 följande:

Läs på lite innan du beter dig som ett barn när någon påpekar du faktiskt  har fel.

Läs också lite i tråden ovan så lär du dig mer, och du kanske förstår varför folk säger till dig. 

Polisen är här
  • Anonym (Stina)
    Perjonsson skrev 2021-03-02 19:33:22 följande:

Det är en fetisch. Bye.

Spelar ingen roll på vilken nivå det är. Det är ingen fetisch för det. Det är och förblir vaniljsex och ingen fetisch. En fetisch kräver att det är något som ligger utanför vanlig sexualitet.
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?