Inlägg från: henricko |Visa alla inlägg
  • henricko

svårt att svälja ner mat-ångestrelaterat

Tack ska ni haGlad
    Jag hade en sån jobbig ångest attack för ett tag sen, tack o lov så har jag börjat lugna ner mig nu. Jobbigt när man får panik-ångest utan att veta varför.

Kul att ni ska skaffa hund,, va är det för sort då.

Blir full fart hemma hos er när sambon kommer hem med den.. ha  ha ha

Vi har en schäfer.. han är 7 år, mina barn vill gärna att vi ska skaffa en till sen men jag tror inte att vi kommer skaffa nån mer hund.

Finns inte så mycket tid för oss, sen har vi inte så lätt att få hundvakt när vi behöver.

Alltid ett pysslande när vi ska bort, inte lätt.

Hoppas du får sova i natt då, så kul när ens barn håller en vaken.

Mina tvillingar kommer alltid in nu för tiden till våran säng på natten, blir så trångt. Sover knappt då.

Måste göra ett ryck o börja gå tillbaka med dom till sina sängar.

Hur är det med tandvärken då.. hoppas de inte blir värre iaf.            

Kram på er           

• henricko
    NeLe skrev 2012-07-23 19:04:57 följande:
    håller tummarna för dig under morgondagens vägning!

TackSkrattande
  • henricko
    Enniie skrev 2012-07-24 10:21:46 följande:
    Det är en blandning mellan gårdshund och Jack Russell. Jättesöt. Nu var det sambons tur att sova på soffan då hunden var lite rädd inatt. Nytt hem och allt (2 år är han).

Tandvärken sitter i. Så fort man äter något. Samlar mod för att ringa. Usch!

Minstingen väckte mig fem imorse (somnade vid 03), han hade dragit sin spjälsäng till dörren, öppnat dörren, släppt in katterna (som rev i hela sovrummet) och tänt taklampan. Jag var INTE lycklig.

Är supertrött nu ska jag tala om.

Måste vara skönt att inte ha en valp som man ska få rumsren.. hoppas eran vovve finner sin plats hos er fort.

Mindre kul att höra att tandvärken sitter i, du får allt ta o ringa och fixa tanden.

Du har då inte fått sovit många timmar i natt din stackare, ha ha ha smart liten kille du har som kämpat med sängen o släppt in katterna..Skrattande Han tyckte nog att det va dags att kliva upp..

Hoppas du har fått vilat nån timme under dagen..

Kram        
  • henricko

Träffade min läkare för ätstörningar idag.. han är så bra.

Jag hade gått upp 1 kg på 2 veckor, kanon bra. Ska träffa han om 2 veckor igen, skulle ta ställning till hur min behandling ska se ut då.

Jag hoppas att ni andra oxå lyckas få i er mat.. kram    

• henricko

Varit på en tripp med familjen, bott i en stuga o varit på djurpark bla.. Barnen är super nöjda, jag har kämpat med maten men inte åt man mycket varje dag.

Idag har vi haft sååå varmt, ingen ork till nått. Värmen tar knäcken på en, fast man ska inte klaga.

I morgon kommer en från ätgruppen hem till mig o ska äta lunch .. skönt att man har dom.

Sambon min börjar jobba i morgon, hans semester är slut.. hmm önskar dock att han kunde vara hemma.

• henricko

Tack för dina ord.. nog allt kämpar man.. du vet själv.

Tycker synd om dig som har så mycket vätska i kroppen, 36 dagar kan vara väldigt långt om man sväller upp som du gör.

Du har inte fått nått för de..

Skönt att höra att du o din sambo har haft det bra mellan er ett tag,, tråkigt att höra att hans mamma är orsaken till allt. Måste ni ha kontakt med hon om hon inte är nå bra.

Min sambo har inte nån kontakt med sin mamma alls, han bröt med hon för 2 år sedan. Å jag kan ärligt säga att det va det bästa som kunde hända.

Varför ska man ha människor omkring sig som inte bryr sig om nått annat än sig själv, hon hade inge intresse alls för sina barn barn eller att vilja vara en del utav dom.  Hon bryr sig inte heller om min sambos brors barn. Så tragiskt

Jag hoppas du får en lugn kväll o att du får i dig lite mera i magen. Jag har ätit lasagne en halv portion.. ska försöka få i mig lite fil till kvällen.

Försök o slå ifrån dom där tankarna som gör att du tvivlar på ditt förhållande- låt inte hon få den äran att starta bråk mellan er.

Förstår att det är svårt, men han lever sitt liv med dig. Inte med henne.

Kram              

• henricko
    Enniie skrev 2012-07-30 20:17:58 följande:
    Ja, hela hon bidrar enbart med negativ energi. Hon var bra med barnen, eller ja, det är hon ännu, men hon är mer insatt i ett barn, än det andra. Våran gemensamma älsta son är hon väldigt mån om, minstingen därimot struntar hon nästan fullkomligt i. 

Hissen går inte ända upp på henne, vilket jag intalar mig själv varje gång hon håller på, men det blir inte lättare för det. Sambon är ganska mammig, så det är närmare uteslutet att han skulle säga upp kontakten med henne. Ärligt talat så är hon så pass duktig på att manupilera så hon skulle utan problem få honom att säga upp kontakten med mig, för hennes skull. Så är det tyvärr...

Jag håller god fot med henne enbart för sambons och barnens skull. Men både hon och jag är väl medvetna att vi inte tycker om varandra. Men det är inget som sägs högt.

va bra att du fick i dig lasagne. jag har fortfarande inte lagat det fastän jag vart så sugen.

Sambon är iväg med några arbetskamrater ikväll, så jag ska lägga mig med benen högt med min krysstidning nu när kidsen sover. Imorgon ska jag till Vc för en massa prover då mitt Hb börjar gå ner igen.

Kram!             
    Låter inge vidare må jag säga, synd att din sambo är så mamma kär. Antar att han inte törs säga ifrån till hon när hon håller på.

Min sk svärmor är oxå duktig på att manupilera, folk tror att hon är såå omtänksam. Så lugn o prydlig utan dess lika, men en annan har sett en annan sida. Många har faktiskt sett igenom hon med tiden, från början tyckte nästan alla att min sambo va så hård som inte ville ha nått med hon att göra, men nu i efterhand när dom själva sett hur hon är så förstår dom.

Men du får stå på dig, inte låta hon trycka ner dig. Du har nog med problem.
    Jag ska oxå lägga mig med en korsords tidning om en stund, känner mig lite orolig i kroppen så det lär ta många timmar innan man möter på john blund.

Hoppas allt går bra på vc i morgon, hmm inge bra att Hb börjar gå ner.

Kram    

• henricko

Go morgon.. i dag kl 11 kommer en från ätgruppen hem till mig.

Ska prova att äta lite köttfärslimpa.

Sen vet jag inte vad barnen o jag ska hitta på resten utav dagen, vädret är inte så super bra. Dom vill åka till rövarbyn,men jag vet inte om jag är så sugen på att betala 400 kr om det regnar. Mycket av alla saker är utomhus.

Sov skit dåligt i natt, vet inte varför. Men jag hoppas på att jag ska orka hela dagen innan sambon kommer hem från jobbet.

Ha en bra dag        

• henricko

Gick ganska bra att äta, dock så får jag inte bort känslan av att man känner sig äcklig av mat.

Jag for ner till stranden nån timme med barnen, solen kikade fram så då passade dom på att bada.

När vi kom hem så gick det inte länge fören åska o regn dök upp..

Nu är jag iaf färdig som artist för idag, så himla trött.

Hoppas du fick i dig lite av maten ni tog hem, hade oxå velat gjort det idag i stället för att stå o laga middag. Jobbigt när man är orklös.

Hur gick det för dig i dag på Vc.. hoppas dina värden är okej.

Ska snart ta o göra kvällsfika till mina små o sen få dom i sängen.

En annan lär väl ligga som en padda i soffan hela kvällenGlad

• henricko

HeeejSkrattande
    Jag har legat på sjukan ett bra tag, mina värden vart så dåliga.

Men nu är dom bättre, jag får i mig för lite näring.Hjärtat o andra inre organ tog stryk av de.

Jag hoppas det är bra med dig o magen din, har tänkt på dig. Men har inte haft till gång till nån dator.

Kram      

• henricko

Mina tvillingar har oxå börjat på förskolan.. så stort för domSkrattande

Förstår att du är nervös för att få ångest när det är dags för bebisen att komma, men dom kommer i så fall att hjälpa dig. Du ska se att allt kommer gå bra.

Kanon att du äntligen har fått en tid på allmänpsyk, måtte det vara vettig personal som kan hjälpa dig att må bättre, jag mår mycket bättre nu. Men vissa dagar är det kämpigt. Maten går tungt men jag får i mig mera nu iaf sen ja va på sjukan. Må så gott  

• henricko

Grattis till lilla bebisen.. skäms att jag inte har skrivit på länge. Men jag har varit på sjukhus av o till, mått skit. Nu mår jag bättre o ska få vara hemma. Hoppas allt är bra med dig vännen

• henricko
    Enniie skrev 2012-09-04 12:10:19 följande:

Usch då. Varför vart du sämre? Här är allt som vanligt. Kan inte äta ordentligt, har magont (antagligen pga att tarmarna lägger sig till rätta och för att man inte äter) och känner mig allmänt yrslig, matt och trött.

Mådde bättre när jag var gravid.

Kram
    Jag blev ännu mera undernärd, fick inte i mig nått att äta el dricka. Så det vart dropp o sond.

Jag hoppas du tar hand om dig nu o försöker äta det du kan. O att du får vila så gott det går när lille bebisen sover.. låter ju inge bra att du är trött, matt o yr .. är dina värden som dom ska.

kram
  • henricko

Bra att du äntligen har börjat få hjälp.. du ska se att allt kommer ordna sig till slut för oss. Jag hoppas allt är bra med dig o barnen. Jag har varit så nedstämd en period nu så jag har inte orkat skrivit.
    Börjar dock vända tack o lov. 

Svar på tråden svårt att svälja ner mat-ångestrelaterat