Anninha skrev 2013-01-07 15:33:15 följande:
Irriterande med tanden bennysson... men viktigast är ju beskedet på ul att bebben mår bra :)! Jag är helt slut. Som jag sa kom ju mitt illamående igång med full kraft någon gång i vecka 11 och har fortsatt hela vecka 12 (är nu precis i början v 13). Jag kräks inte men önskar nästan att jag gjorde det, i alla fall om det funkar som med 'vanligt' illamående att det känns bättre efter det. Har aldrig mått så här illa utan att kräkas, väldigt konstigt, liksom på gränsen hela tiden. Dessutom fick jag magproblem mot slutet av resan. Har varit extremt försiktig med maten så hade hoppats slippa undan virus, kanske är det är någon form av magkatarr orsakad av att jag inte ätit regelbundet. Nu har jag precis kommit hem igen efter 11+1,5 timmars flygningar plus väntetid, hela resan hemskt illamående och smärta och kramper i magen. Det ena blir värre av att inte äta och det andra av att äta, inte roligt! Ursäkta, var bara tvungen att beklaga mig lite. Är väldigt skönt att vara hemma i alla fall, tror det blir bättre nu när jag kan bestämma själv över mat och sämn.
Neeeej vilken ångest att må så på resande fot. Man vill ju bara avlida då på fläcken. Jag har en kräkspåse alltid redo i väskan. För mår jag illa och inte har nåt man skulle kunna kräkas i med mig så får jag panik haha det är nog mest psykiskt men ändå. Men när kräkspåsen är med mår jag inte lika illa ;) Det där illamåendet är inte att leka med. Huuuu. Men jag hoppas det går över snart.