jagvill85 skrev 2013-04-08 15:29:26 följande:
Hej Bennysson, Tänkte just skriva nat här i traden eftersom det är ett tag sen det varit nat liv här! Huuada, bäckenuppluckring till den graden later inte skoj! Stackaren Var det sa att du jobbade som förskolelärare eller minns jag fel? Maste du bara typ ligga/sitta still nu? Här är allt ok tycker jag, känns som om jag har blivit lite tröttare igen sadär som i början av graviditeten. Var pa ett struktur ultraljud förra veckan och allt sag bra ut. Fick se alla organ och kroppsdelar i ett imponerande tempo, skulle gärna ha tittat lite längre Men antar att gyn är van sa det gick fort. Nästa gang blir den 3.5 och da görs ett diabetes test, tydligen ocksa rutin här. Hoppas pa att fa se bebis ocksa! Maste bara berätta vad som hände i fredags. Jag pendlar till jobbet och var pa taget pa väg hem. Mittemot sitter ett par och diskuterar huruvida kvinnan skall börja sin fsh stimulering imorgon eller fortsätta med "det andra pillret" osv. Fastän de pratar lagmält kan jag inte lata bli att lyssna...förstar att de hallit pa ett tag med olika behandlingar och kvinnan säger med tarar i ögonen att hon inte orkar längre, och att de far väl lova att skaffa hund om det inte funkar...da börjar jag nästan grata själv eftersom jag sa kan första hur hon känner! Dessutom sneglar kvinnan emellanat pa min lilla gravidkula och jag antar att hon tänker att alla andra har sa lätt att bli gravida...precis som jag tänkte när jag sag gravidmagar när vi försökte Efter 40 min när vi är framme sa stiger de ocksa av och jag kan inte lata bli att säga att jag varit i en liknande situation och att de inte skall ge upp. En dag när de minst anar det kommer det att funka! Jag hoppas de tog det pa rätt sätt me det tror jag
Ja det är lite svår balansgång, har hög blodproppsrisk så måste röra på mig, men får inte röra på mig för mycket heller för då får jag mer ont.., blääää vad trist. Det är ju minst 15 v kvar förmodligen, kommer bli låååååångt att vänta :( Hoppas de tog det på rätt sätt ja, men man vet ju hur uppgiven man var själv i den sitsen. Usch... Inget man önskar någon.. Tröttheten kan jag också skriva under på. Men det beror nogmpå dålig sömn pga värken. Kan det inte bara vara förlossningsdags nu??