• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Arianrhod

Jag kan inte med Pernilla Wahlgren, för att hon kom fram på sina föräldrars meriter fastän hon inte själv har varken talang, sångröst, utseende, star quality eller någonting, som motiverar den position hon fått i svenskt nöjesliv. Så känner jag även för Lotta Engberg - fast där vet jag inte hur hon kom in i branschen. Men jag kan hur-eller-hur inte förstå hennes popularitet. Bara en sådan sak som att hon hela tiden - ända sedan hon slog igenom strax efter 20 - har sett så gammal och sliten ut för sin ålder...

Internationellt finns det väl ingen jag inte "tål", på den nivån, men det är flera vars popularitet jag inte förstår. Annette Bening t.ex. - tycker att hon är androgyn och inte alls snygg. Skumt att hon fått huvudroller mot så många hunkar, liksom! Leonardo di Caprio och Keenu Reeves är också konstigt - de är ju bleka, magra, gosseaktiga -inte alls maskulina eller hunkiga...

Brad Pitt är också klart överreklamerad. Tycker inte att han är snygg i ansiktet överhuvudtaget, även om han tidvis haft en vältränad och snygg kropp i vissa filmer (t.ex. Troja).

I en äldre generation förstod jag aldrig hypen över Humphrey Bogart. Tycker han såg ut som en klen och spenslig liten vessla!

• LyckligaLina

Linda Bengtzing, för den bild hon förmedlar om att vara så klämkäck och alltid pigg och glag, vilket känns påklistrat och oäkta. Samt för att hennes schlagers "hur svårt kan det va" eller va den nu heter. Den förmedlar iallafall desperation... På det hela alltet uppfattar jag henne som manisk.

• traveler

Katherine heigl har jag svårt för. Hon är väldigt trist på film. Tycker inte Hollywood är rätt plats för henne 

• LaFontaine

Kändis och kändis, men jag kan bara inte med Mia Törnblom. Jag får utslag och krupp så fort hon visar sig!

• celba

Jonas Gardell och även Mark Levengood
    Jan Guilliou
    LillBabs
    Petra Mede
    Peter Jihde
    Leif Loket Olsson
    Patrik Sjöberg postkodsmiljonären
    Gunilla Persson
    Sanna Bråding

Nicholas Cage
    Jennifer Aniston
    Madonna

• rockaroll

Tom Cruise - äcklig, ful och verkar helt jävla efterbliven.

Killen som pratar på 6an!! HATAR hans röst, hans sätt att prata, hans självgodhet och hans dåliga skämt! MUTE på honom!!
    (Inte för att han är kändis kanske, men iaf..)

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?