• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • LaFontaine
    Alltid Daph skrev 2013-02-25 16:36:41 följande:
    Caroline af Ugglas verkar jag vara ensam om att gilla?    
    Nej då, jag gillar också af Ugglas
  • biologic

Åh, vad skönt det var att få spy av sig lite irritation! Fasen, Mix Megapol borde räknas som ett arbetsmiljöproblem... blir ju tvingad att lyssna till minst tre personer på min lista bara för att jag måste jobba...

• Alltid Daph

Men hur kan ni ogilla den där Gunilla Persson i Hollywoodfruar? Hon är ju hysteriskt underhållande. Man skäms ihjäl och förfasar sig, men har roligt under tiden.

• Emma 89

Pernilla Wahlgren och Carola är nog de jag stör mig mest på, så jävla irriterande båda två!

• shalse

Jag tål inte Linda Bengtzing och Anna Book, båda är så vidriga. Sättet de båda gråtit ut i media på har varit så brutalt patetiskt. Av internationella stjärnor så klarar jag inte av Jessica Biel, värre sömnpiller får man leta efter....snark! Och när Ben Affleck dyker upp i en film så stänger jag av, hennes manliga motsvarighet till tråkkändis..

• shalse

Glömde en till, fullkomligt avskyr Ola Rapace. Han ser elak ut, kan aldrig ta han seriöst i någon av de roller han spelar...urk!

• Poison82

Kändis och kändis men jag står inte ut med Caroline Of Ugglas. Dyker hon upp på tv:n så byter jag kanal direkt. Dyker hon upp i tidningen och jag vill läsa en annan sak på samma sida så måste jag hålla handen över hennes ansikte för att kunna fortsätta läsa. Löjligt kanske men jag tål verkligen inte se henne. Eller höra henne

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?