Inlägg från: Anonym (Ung & kåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung & kåt)

Kåt just nu?

Ja. Superkåt de senaste dagarna. Har fått en fantasi på hjärnan som gör att varje gång jag tänker på den så håller jag på att glida av stolen.. Så även idag

• Anonym (Ung & kåt)

Ja

Har postat min fantasi i andra trådar så jag bara klipper och klistrar in den här. När jag läser detta igen så blir jag alldeles knäsvag :)

Tänder på tanken att träffa en anonym internetdejt. Stå utanför hans lägenhet i enbart sexiga underkläder täckt av en lång kappa och ögonbindel! Han leder in mig och placerar mig i sängen. Fäster mig med handklovar och sedan ropar in fyra-fem kompisar. Jag får suga länge och mycket samtidigt som jag får en skön behandling där nere med en skön tunga och skäggstubb som river skönt. Efter det får jag skön kuk i alla hål tills männen tömt sig i mig, i alla hål. När de är färdiga släpper de loss mig tar på mig kappan och leder ut mig. Jag åker hem och väntar spänt på nästa gång den anonyme ringer efter mig...

• Anonym (Ung & kåt)

Jo det vill jag nog.. Vi får väll se vad som händer i framtiden:)

• Anonym (Ung & kåt)

Nej fy.,, jag går och duschar... En omgång med duschmunstycket gör nog sussen för ikväll !

• Anonym (Ung & kåt)

[quote=72142550][quote-nick]Anonym (kåt också) skrev 2014-01-05 23:05:31 följande:[/quote-nick]

Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-05 22:59:00 följande:
    Jo det vill jag nog.. Vi får väll se vad som händer i framtiden:)
    Härligt det låter! Har du haft dom här tankarna länge? Provat mer än en kille än[/quote Den här dagen börjar lika illa som den andra slutade. Kåt. Nej har bara haft en åt gången. Som mest har jag och min bästis haft sex i vårt studentrum med varsit ragg samtidigt. Det va rätt najst det med:)
  • Anonym (Ung & kåt)

Vad konstigt det blev med texten. Ni få själva sortera ut inlägget ..

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 12:37:30 följande:
    Det är lungt ja fick ju mitt svar!  Låter lite porrigt med 4st i samma rum  Var ni nära varann så ni tjejer kunde smekas med?

:) nej, vi var på varsin sida av rummet. Men det var inte långt. Fin utsikt var det iaf:) får se om det blir någon mer gång. Hoppas det:) kanske i samma säng då
  • Anonym (Ung & kåt)

Hur min sängranne avslutade vet jag inte. Hur vi avslutade fanns det inga bevis kvar på efter:):) Det kan du tolka med fantasin:) Nej jag är inte studerande längre! Det är ett avslutat kapitel.

• Anonym (Ung & kåt)

Den fantasin bjuder jag på:)

Festande blev det en del. Men inte så mycket sex:( är inte så erfaren

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 16:49:42 följande:
    Tackar  Misstänkte att ni festade en del!  Ok varför inte?  Finns ju inget skönare!   Okej hur gammal är du tjejen?

Jag har varit för blyg, inte vågat gå hela vägen helt enkelt. Kompisen pushade mig iblan. Och inte träffat rätt på festerna. Vill inte outa mig för mycket här, men jag har jobbat liten tid efter mellanlång hs studier
Svar på tråden Kåt just nu?