Inlägg från: Anonym (Ung & kåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung & kåt)

Kåt just nu?

llawgaddar skrev 2015-01-30 22:33:12 följande:

Självklart är man det, är ju fredag. Men sambon sover så ja besvikelsens kalk är bitter.....

Jag förstår dig! Nydumpad och singel igen efter att mitt ex fått reda på mitt sexliv innan jag träffade honom! Men kåt likafult är jag:)
  • Anonym (Ung & kåt)

Det var inget fel med det. Bara mycket och med många, ibland samtidigt! Och det är till viss del fl s fel! Men jag ångrar inget.. Det är hans förlust, inte min. "Visa endast" är en ledtråd! I denna tråden, och i "slynigaste jag gjort"tråden är mitt namn fl-slyna

• Anonym (Ung & kåt)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:35:41 följande:

Han var väl inget för dig heller då om han hängde upp sig på historik... Du hittar nytt bättre. Sen är det såklart alltid surt när man inte får knulla när man är sugen..

Ja, du har rätt! Men det hjälper ju inte ikväll när det är vått där nere:( är så kåt så jag inte vet vart jag skall ta vägen
  • Anonym (Ung & kåt)

[quote=74774954][quote-nick]LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:53:37 följande:[/quote-nick]Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....[/

Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)

• Anonym (Ung & kåt)

Du hade bara behövt gå rakt fram till en väntande jag:))

• Anonym (Ung & kåt)
    LostInTranslation skrev 2015-01-31 00:01:33 följande:

Du får inboxa så får vi göra en plan

Vet inte om jag vågar med det ännu en gång! Förra gången var det inte bara en man som väntade på mig, även om det var spännande och underbart så.....
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-01-31 00:10:12 följande:

Ge mig din adress då. :-P

Nja... Det vet jag inte om jag vågar just nu:( men vem vet:) en dag kanske den ligger hos dig som ett pm:) och då lovar jag att skicka med en bild:)) puss
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-01-31 00:22:13 följande:

Haha.. jag som är fegis kommer inte åka till dig, men bilder kan ju skickas fram och tillbaka. :-*

Puss puss

Ha:) jag hade ju bestämt mig för att inte bjuda hem någon men nu blev jag nästan dugen på att springa ner till närmsta ställe och hitta någon:)
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-01-31 00:32:05 följande:

Säkert lätt för dig att hitta killar.

Nja... Sen mitt nya självförtroende ni fl herrar fyllde mig med för ett år sedan så hittar jag. Men mest oerfarna killar som låtsas vara macho, i min ålder eller yngre! Jag är ingen "in-ut-hejdå" utan vill ha spänning ochdominans(inga smärtlekar). Det bästa var en man som eldade upp mig med förslag och beskrivningar av vad han skulle göra med mig:) sen väntade han och några kompisar på mig i hans lägenhet... Visste inte om dem i förväg men jag var så kåt så jag inte sade nej när jag väl var där
  • Anonym (Ung & kåt)
    trorentezdg skrev 2015-02-01 05:39:27 följande:

Peter37, din morsa vill nog se din vidriga kuk.

Varför skulle den vara vidrig? Den är nog helt underbar:)

Ensam och nöjdheten efter helgen börjar lägga sig... Är kåt nu och vet att det bara kommer bli värre eller bättre under kvällen:)
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-02-03 20:14:04 följande:

Hallå där. Gärna berätta mer.

:) vad vill du veta:)?
  • Anonym (Ung & kåt)

Du vet nog:) vi pratade lite i slynigast tråden:) det är jag som är fl-slyna

• Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-02-03 20:30:21 följande:

Ja, jag vet, men jag vill gärna höra mer.

Puss

Jasså:)
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-02-03 20:30:21 följande:

Ja, jag vet, men jag vill gärna höra mer.

Puss

Jo, min dejt hade ringt och gett mig lite förhållningsorder:) lättklätt, helst inga underkläder och nyrakad:) jag klädde mig då i min kimono som bara precis täcker rumpan och lite till. Tände lite levande ljus och släckte ned så det blev riktigt fin stämning.

Jag visste inte då vad som skulle ske eller om han skulle komma ensam. Och ovissheten tände mig till max:) när han väl dök upp med en påse suchi och vin och en annan mystisk påse blev jag först lite besviken, men maten passade och jag tänkte att det inte kunde bli någon katastrofkväll ändå.. Efter avslutad trevlig måltid överraskade han mig genom att dominant, snabbt ryckte av mig min dräkt och lade ned mig på golvet. Jag blev ännu mer besviken för jag trodde att han bara skulle lägga sig ned mellan mina ben och trycka in den:(

Men han överraskade mig när han bredde ut en mjuk skön handuk och rullade över mig från rygg till mage.. Innan jag han reagera droppade han något kallt på min rygg och började massera, först mjukt men sedan hårdare och hårdare tills det nästan smärtade. Då började han mer omväxlande massera ned motsvanken och rumpa, sakta närmade han sig mellan låren och vid varje svepande rörelse hoppades jag att han skulle röra vid mitt underliv. Men det gjorde han inte och min kåthet exploderade i begär när han nu inte efterkom min önskan. När jag till sist var på väg att säga till honom satte han på mig en ögonbindel och vände på mig och började massera på mage och över brösten och ned mot låren i långa smekande drag. Min kåthet stegrades till nya höjder. Ny vätska droppade på min mage och värmde skönt när han smekte ut det över min kropp och äntligen lätt som en fjäder över fittan. Det höll på att gå för mig, där och då men han gjorde en liten paus och prasslade med något bredvid mig. När han återtog massagen koncentrerade han sig, först på mina bröst och sedan ned mot mitt bultande underliv. När de första fingrarna särade på mina läppar och ett finger masserade klittan gick det för mig i en härlig pulserande våg som gick genom kroppen. När den första klingade av låg jag och flämtade med munnen öppen och jag kände något som rörde lätt vid mina läppar:) jag förstod vad det var:) och gapade så hela hans kuk kom in i min mun. Han rättade sig till rätta mot min kropp och började smeka och slicka mig medan jag sög hans kuk i långa djupa drag. Det gick nästan inte att koncentrera sig på kuken då nästa orgasm rullade in han drog ut den så jag inte skulle råka bita honom:) han vände mig åter på mage och lyfte upp min rumpa. Innan jag han säga något förde han in den i min plaskvåta fitta som inte ville annat än ha kuk. Han knullade mig snabbt bakifrån innan han drog sig ur och vände mig om. Snart gled han in igen och knullade mig med långa drag samtidigt som han smekte mig på brösten. När han nöp mig i brösten med sina grova händer gick det för mig igen. Han ökade takten och snart drog han sig ur igen och sprutade upp över musen och mot brösten. :)

det var första sexet den kvällen:)
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-02-03 21:26:16 följande:

Oooo, nu det var riktigt fint och het!

Undrar vad det andra sexet var.

Det fortsatte i duschen och och badkaret:) då blev det jag som fick göra allt för honom. Efter vi fräshat upp oss i dushen satte han sig på badkarskanten och jag började suga av honom. Det tog en liten stund men snart stod den igen:) när den var stor och härlig så gled han ned i vattnet och jag ställde mig upp och han slickade mig tills även min fitta var redo igen.. Han vände mig mot badkarskanten och tryckte ned min svank så rumpan stod upp. Han tog några smekande drag över min fitta så hela baken blev hal av mina vätskor:) jag var galet kåt och tänkte först inte på var han började pressa in kuken. Men han måste lagt på glid för det gick väldigt lätt när den arbetat sig förbi ringmuskeln:) han började pumpa och samtidigt smeka mig på klittan. Det var galet skönt och skönare blev det när han plötsligt tryckte upp en dildo i fittan och dubbelknullade mig bakifrån. Snart gick det för mig igen och då avbröt han och sjönk ned i badet utan att det gått för honom.

Vi duschade igen och gled ned i soffan för lite desser och en film.. Jag somnade i hans famn en bit in i filmen men väktes senare åter av hans tunga:)
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (Grovare) skrev 2015-02-03 22:04:31 följande:

Härligt snygging! Skulle du vilja träffa några Grovare killar att ha där i badkaret säg te

:) du var från gbg heller hur? Trädgårdsarbetare är heta:) min mamma hyr in en till sitt sommarställe.. Han brukade klippa gräs och arbeta i bar överkropp:) och snygg tatuering över hela låret!
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (bultar) skrev 2015-02-03 22:28:13 följande:

Ska du ta fram din rabbit nu...

Nja:) kanske kanske inte:) vad tycker du
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (Grovare) skrev 2015-02-03 22:30:19 följande:

Det kunde nästan vart ja ha. Tatueringar har ja men på axlar och armar som trädgårdsarbetare har man sett en del nakensolaare och badare en gång var det en dam som rensade rabbater när jag va där i enbart kort kjol utan något under ha.

Jag vet en rabatt du kanske kunde rensa:)
  • Anonym (Ung & kåt)

Jag funderade på att sätta på en sådan film som jag berättade om tidigare och bara ligga och smeka och pulla tills det går:) men det kräver kanske något som fyller hålet med:)

Svar på tråden Kåt just nu?