Inlägg från: Anonym (Ung & kåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung & kåt)

Kåt just nu?

Vad skönt när din hand klatschar min brasilianska häck.., värmen från handen sprider sig till min fitta och blir om möjligt kåtare..

Måste hitta min andra dildo.. Mycket grövre kukliknande med ett härligt rejält olon... Bara provat den. Var lite stor fick bara in toppen. Men den har ett mycket diskretare vibrator. Kaninen låter för mycket.

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 23:32:03 följande:
    Härliga du !  Då hade jag tagit din härliga hand och fört den till analan ,  så hade du fått smeka runt ditt röv hål sakta!Så  kör du med kanin i fittan fortfarande , så det känns som min styva kuk är i dig.... Smeker du analen nu isåfall tar du lite saliv på o för sakta in ett finger, samtidigt som du knullar fittan med kaninen!   Har du i båda nu?

Mmmm fingrarna går bra. Ligger på rygg och smeker klittan med min stora och leker med kaninen därbak försöker... Lite måste pausa med stora så jag kan skriv samtidigt... Som kaninenahhh hhhhvxvcc
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 23:44:15 följande:
    Har du vänt på dig nu!  Vad har du i analen nu då?  Och i fittan?

Måste hämta några handdukar bara... Aldrig fått en sådan org. Aldrig haft något grövre än en tumme där, o
  • Anonym (Ung & kåt)

Nu ligger jag igen... Kaninen och 2an får vila hur gör jag för att få in bamsen... Fortfarande jättevåt . Drömmer att det är era härliga jag ligger med just nu.. Smeker klittan lite

• Anonym (Ung & kåt)

Jag hinner inte svara alla hela tiden. Skriver på mob och smeker med andra handen( kuk dildon)

• Anonym (Ung & kåt)

Lämnar du mig.. Och puss

Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:59:03 följande:
    Jag hinner inte svara alla hela tiden. Skriver på mob och smeker med andra handen( kuk dildon)

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-07 00:00:05 följande:
    Är du jättevåt så borde det ej vara omöjligt.

Hur stor är den då?

Du får sära ordentligt.

Kanske öka trycket lite varefter du öppnar dig,

Kanske vila en stund, 

Lite mer tryck, ja du förstår.

När nästan hela är inne, så trycker d till lite extra, så ploppar den in skall du se....

Nästan lika grov som min handled.

Ligger på rygg med knäna nästan vid mitt huvud.,!krkrkr7kr

Aaaa. Ollonet kommer in:) trycker lite. Är din såhär stor
  • Anonym (Ung & kåt)

:( snyft... Det känns som om ni bara retas med mig... Jag får väl läsa allt från början samtidigt som jag försöker med den stora....... Är så kåt så mina ben och händer skakar..

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-06 23:57:00 följande:
    Du tar med dig som ut och så kommer jag och hämtar dig så löser vi det

Var bor du?
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-07 00:12:37 följande:
    STHLM området

Bohus! Nästan vid gränsen. Älskar havet och ligga sola på en båt. Lite enskilt där ingen ser
Svar på tråden Kåt just nu?