Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Kåt just nu?

Ja jag längtar efter en avsugning av min livskamrat men det blir som tidigast imorgon.Älskar henne såå mycket.

• livserfaren
    Pentra skrev 2016-04-21 09:41:00 följande:

Ligger naken och våt under ett skönt täcke, så, sex hade ju inte varit helt ur vägen nu... ... /Pentra

Tycker du är såå trevlig o mysig o säkert Supersexig också har alltid gillat dig.skulle gärna vilja träffa dig tillsammans med min underbart sexiga tjej.En mysig fantasi iallafall.Sköt om dig o ha det bra.kram.
  • livserfaren

Ja, längtar tills imorgon då jag ska få en långsam njutningsfull avsugning från början till Slut. Det kommer att bli mycket o härligt.

• livserfaren

Ja mycket kommer att få min kåt het tillfredställd i eftermiddag av min Supersexiga tjej.Kommer bli underbart.

• livserfaren

Såå förbannat men min tjej kommer att släcka min kåt het ikväll det var hela 5 dagar sen sist

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-06-23 18:33:44 följande:

Såå förbannat men min tjej kommer att släcka min kåt het ikväll det var hela 5 dagar sen sist

Ja som jag skrev hon tömmer mig alltid gärna flera gånger på en dag.Såå lycklig.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2016-06-25 12:27:58 följande:

Ja som jag skrev hon tömmer mig alltid gärna flera gånger på en dag.Såå lycklig.

Det blev bara en gigantisk tömning i helgen för hon busade så mycket med mig.Ja jag är kåt hade velat ha mer.
  • livserfaren

Ja riktigt kåt har inte fått nåt på 4 dagar.Vi ska vara tillsammans nu i helgen såå härligt.Hon vet precis hur hon ska göra mig riktigt kåt.Underbart härligt.

• livserfaren

Ja jag väntar på att min fantastiska tjej ska förbarma sig över mig o göra mig avslappnad o skön.

• livserfaren

Ja ändå runkade jag igår kväll.Ska träffa min underbara sexiga tjej ikväll så hon kommer se till att jag kommer att bli helt tillfredställd i helgen.Läängtar.

• livserfaren

Ja ska träffa min underbara sexiga tjej ikväll hon är sugen o det blir ju inte jag mindre kåt av att veta.

Svar på tråden Kåt just nu?