Kåt just nu?
Ja jag längtar efter en avsugning av min livskamrat men det blir som tidigast imorgon.Älskar henne såå mycket.
Ja jag längtar efter en avsugning av min livskamrat men det blir som tidigast imorgon.Älskar henne såå mycket.
Ligger naken och våt under ett skönt täcke, så, sex hade ju inte varit helt ur vägen nu... ... /Pentra
Ja, längtar tills imorgon då jag ska få en långsam njutningsfull avsugning från början till Slut. Det kommer att bli mycket o härligt.
Ja mycket kommer att få min kåt het tillfredställd i eftermiddag av min Supersexiga tjej.Kommer bli underbart.
Ja jag fick inget imorse.Men kommer att få nästa gång vi ses.Underbar sexig tjej jag har.
Ja riktigt kåt nu
Såå förbannat men min tjej kommer att släcka min kåt het ikväll det var hela 5 dagar sen sist
Såå förbannat men min tjej kommer att släcka min kåt het ikväll det var hela 5 dagar sen sist
Ja som jag skrev hon tömmer mig alltid gärna flera gånger på en dag.Såå lycklig.
Ja jag är riktigt kåt.Blir avsugen av tjejen ikväll eller imorgon.längtar
Ja riktigt kåt läängtar efter min busiga härliga tjej.
Ja riktigt kåt har inte fått nåt på 4 dagar.Vi ska vara tillsammans nu i helgen såå härligt.Hon vet precis hur hon ska göra mig riktigt kåt.Underbart härligt.
Ja riktigt kåt.Min tjej skrattar o säger att hon ska hjälpa mig ikväll.
Ja jag är riktigt kåt nu.
Ja längtar efter en avsugning ikväll av min underbara sexiga tjej.
Ja jag väntar på att min fantastiska tjej ska förbarma sig över mig o göra mig avslappnad o skön.
Ja ändå runkade jag igår kväll.Ska träffa min underbara sexiga tjej ikväll så hon kommer se till att jag kommer att bli helt tillfredställd i helgen.Läängtar.
Ja på min underbara sexiga tjej som jag ska träffa hela helgen kan inte bli bättre.
Ja jag är kåt nu men ska träffa min underbara sexiga tjej ikväll.Läängtar.
Ja ska träffa min underbara sexiga tjej ikväll hon är sugen o det blir ju inte jag mindre kåt av att veta.