Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Kåt just nu?

Jag är ju sä jävla knäpp, du har ju hundra killar som inget vill hellre än att tillfredstääla dig, jag är inte sån, God jul o Gott nytt år,

• livserfaren

Du är rolig och en smart tjej men mig lurar du inte.ta killen som verkar såå förbaskat kåt och intresserad av dig..du får ju vad du vill

• livserfaren

Vet du att varje gång du svarar i tråden så får jag Credit för det.jag älskar statistik och har fullständig koll i mina trådar.ser precis om det finns intresse.och det finns det absolut i den här tråden.även om det är mest intressant på ett annat forum.men där är jag med bild o telefonnummer..

• livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 20:38:17 följande:

Vadå lurar? Vem tror Du att jag är? Känner vi varandra?

Nej jag känner inte dig.och det är inte intressant om du inte vet vem jag är.vilket naturligtvis du inte vet.såå glad för det.
  • livserfaren

Du är inte så märkvärdig som du tror.o glad e ja för det.älskar när du tycker illa om mig.kram.God jul.

• livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 21:09:07 följande:

Aha! Kanske ska bege mig dit och lägga mig i oxå! Så att Du får mer cred! Say....vem har mer bekräftelsebehov av oss två då? ....vi bara växer och växer....

Ja busiga tjej har pratat med en av mina flickor, det är såå, hon vet allt om mig och mina fetisher och allt, hon kommer att bestraffa mign är hon får höra vad jag sagt till dig. Det får hon gärna även om det kommer att göra riktigt ont, mycket speciell personlighet, ja vi växer känner det, varför ger du inte maddoq eller vad han heter en riktig skön behandling vilket jag vet att du kan,
  • livserfaren

Jo för att, du är, intresserad av mig, inget konstigt, många är, nyfikna på mig, men jag gillar att hålla ut på det, kram,

Svar på tråden Kåt just nu?