Kåt just nu?
Jag är ju sä jävla knäpp, du har ju hundra killar som inget vill hellre än att tillfredstääla dig, jag är inte sån, God jul o Gott nytt år,
Jag är ju sä jävla knäpp, du har ju hundra killar som inget vill hellre än att tillfredstääla dig, jag är inte sån, God jul o Gott nytt år,
Tänker inte ens kommentera.vill ha full uppmärksamhet annars får det vara.
Jag vill ha det på mitt sätt.annars. får det va.
Nu känns det väl bra för dig.hundra nyfikna killar sånt intresserar mig inte.ha det bra.
Du är rolig och en smart tjej men mig lurar du inte.ta killen som verkar såå förbaskat kåt och intresserad av dig..du får ju vad du vill
Vet du att varje gång du svarar i tråden så får jag Credit för det.jag älskar statistik och har fullständig koll i mina trådar.ser precis om det finns intresse.och det finns det absolut i den här tråden.även om det är mest intressant på ett annat forum.men där är jag med bild o telefonnummer..
Vadå lurar? Vem tror Du att jag är? Känner vi varandra?
Du är inte så märkvärdig som du tror.o glad e ja för det.älskar när du tycker illa om mig.kram.God jul.
Aha! Kanske ska bege mig dit och lägga mig i oxå! Så att Du får mer cred! Say....vem har mer bekräftelsebehov av oss två då? ....vi bara växer och växer....
Jo för att, du är, intresserad av mig, inget konstigt, många är, nyfikna på mig, men jag gillar att hålla ut på det, kram,