Kåt just nu?
Aj fan! DET måste vara trist! Hoppas att Du får greppa den snart då! ....eller ännu bättre! Stoppa in den i någon! :-P
Aj fan! DET måste vara trist! Hoppas att Du får greppa den snart då! ....eller ännu bättre! Stoppa in den i någon! :-P
Tack har 3 underbara tjejer som jag skriver o pratar med varje dag en som väc ker mig på morgonen en som håller mig vaken om kvällarna och en däremellan, men dom bor tyväär inte där jag bor,trist sen finns det ytterligare komplikationer.
Good! Have fun! :-P
Och komplikationerna vill Du förstås inte delge här! Men det låter som att Du har kul iaf!
Ja det ska jag,, alltid snällt med trevliga kommentarer,
Visst tusan! Jag har ju varit stygg i år så han kom förra fredagen och gav mig så det sved!
Jag är inte dominant snarare tvärtom, finns såå många dominanta killar här på FL men jag är inte sån, du har många här säkert som kan ge dig en omgång om du vill,
Jag är aldrig lugn! mycket vill ha meeeer...:-P
*fniss* jag vill inte ha någon dominant man, bara någon som kan smeka och smiska rätt på min lilla stjärtomelett....
Har Du skärvor? Hoppas dom är slipade och vackra iaf! Ta väl hand om dom då! Bekräftelse? Hmm....vad var det nu för sida vi är på egentligen? God och Glad Jul på dig iaf!