tjej89 skrev 2013-03-27 17:19:10 följande:
Idag ringde jag till en MVC som jag har valt, kände att dom var nära och verkade ha fått bra betyg.
Var jätte pirrigt att ringa. Vi har ju inte berättat till någon ännu, och tänk att hålla oss detta för oss själva helt till vecka 12. så kändes konstigt att berätta den stora nyheten till en ... ''främling'' men skönt att ha ringt i allafall.
Nästa fredag ska jag dit på något samtal bara... sen blir det väl ett till längre fram typ i vecka 12.
Är det någon här som gjort KUB testet? Hur gör man det testet och är det någon risk med det?
Vill så gärna se det lilla livet innan RUL... känns så långt dit.
Hoppas ni alla mår bra, själv är jag super svullen. ser ut som jag ätit på mcdonalds i ett år typ... sen är jag väldigt trött... skulle kunna gå och lägga mig nu haha.
Kram på er
Jag har inte ringt än men kontaktade dem via mina vårdkontakter igår så antar att jag får en tid inom några dagar. Vi försöker också hålla hemligt om det går denna gången (dem två tidigare har det varit omöjligt pga extremt illamående).
Ingen kub erfarenhet här sedan innan, dock är det väl en sån sak som bara rekommenderas där man kan misstänka problem? Eller har jag fel?
Första betalade vi för ett privat VUL i v 10 för att det var så svårt att vänta. Med tvåan fick jag det utan att be om det när jag åkte in akut pga illamåendet.
Trött är bara förnamnet här, känner att huden gett efter totalt med så känns som hela magen hoppar rundor nu.