• Nania

December bebis 2013

ackish skrev 2013-04-02 12:56:37 följande:
    Hej hej! Grattis allihopa till era plus! Jag plussade i förrgår så det verkar som jag har bf 10 dec om jag räknat rätt :) 
    Välkommen och grattis!
  • Nania
    Fröken Ö skrev 2013-04-02 13:25:31 följande:

Hej!
    Jag hoppar gärna in jag med=) Har plussat idag!!! BF är den 12 december, den bästa julklappen som man kan tänka sig!

Jag ska inte ropa hej ännu, har haft 2 missfall under 2012, i v. 7 och v. 11. Det har tagit ett halvår från sista missfallet till detta pluss så lyckan är total=) Måtte det gå bra denna gång, det får bli tredje gången gillt=) Jag har inga barn sedan tidigare, så den lille är mycket efterlängtad!

Vad har ni för symptom?

Grattis till er alla!
    Kram  

Välkommen och grattis!
  • Nania

Nä mot apoteket och hämta medicin mot illamåendet! Självklart ville läkaren inte skriva Primperan direkt fastän BM bad om det. Så blir Lergigan Comp enbart så länge det funkar. Sen får jag höra av mig igen.

• Nania
    Plopps80 skrev 2013-04-02 15:20:56 följande:
    Jag är helt slut efter arbetsdagen. Brösten gör lite mer ont nu igen men är inte alls så ömma som de varit de andra dagarna. Men jag måste sluta noja. På min fertilitetsapp står det 1 dag kvar till mens och det känns så jävla jobbigt. Som att det spelar någon roll eller... Appen stämmer alltid så det blir bara skönt att passera bim. Gravidsymtomen är ju lika pms så ibland undrar jag om jag inbillat mig allt. De digitala testen har slocknat nu och det är lite jobbigt. Skulle nästan vilja ta ett cb plus bara för att ha något att titta på men det får väl finnas gränser eller vad säger ni
    Finns det? Jag har två plus bara av den anledningen ;) 
  • Nania
    MissKaos skrev 2013-04-02 14:36:28 följande:
    Ska hem och vitja brevlådan. Bör vara mina tradera mammakläder. Hoppas det passar. Kan inte tvinga igen byxorna och de som går gör ont.. hej tunika och bylsiga tröjor.. och mammalegfins.. dom vanliga rullar ner. Undrar om det ãr ngt fel på mig som redan är rejält rund om magen. Längtar med till inskriven på mvc och vul gjort. Inte maått illa sen fm, blir då orolig.. köpte mig ett gravtest till idag och fick gravid2-3 så hormonnivåerna har stigit sedan i onsdags då gravid1-2.
    Såg en pytteliten bebis på stan. Overkligt, är dom så små? Och blir det en i min mage? *hoppas*
    Åh vet vad du menar. Längtar till man får hålla lilla knytet med!
  • Nania
    Sweetboxen skrev 2013-04-02 17:55:45 följande:
    Plussade i onsdags, overkligt men härligt och efterlängtat. Bf 2/12. 
    Mitt fjärde barn, en liten sladdis, så det känns som att man börjar om från början igen Glad
    Lycka till ni alla plussare på färden! 
    Välkommen och grattis!
  • Nania
    ams996 skrev 2013-04-02 18:12:04 följande:
    Jag började också få lite mer symptomer, tror jag... Jag känner lukterna mycket-för mycket och blir direkt äcklad, även parfymer osv gör mig illamående... Annars är jag jätte trött, känner mig konstig i magen.

Är jätte bekymmrad! ville inte testa så tidigt, men kunde inte hålla mig. Nu är det en evighet tills man har passerat vecka 13...åh ' känner mig så gnällig. Hatar att vara sådan...

Luktkänsligheten kände jag idag med. Måste börjat i samband med att illamåendet ökade igår med :( 
  • Nania
    Liten08 skrev 2013-04-02 20:00:20 följande:
    Hej hej allihop! Någon som ringt mvc för inskrivning? Jag har inga symtom kvar dag (tror jag, känner efter per sekund) känns det som, nosar och känner mig helt knäpp :/ *S* jag mailade in en intresseanmälan till barnmorskegruppen, måste ringa till gyn där jag gått för cellförändringar... Någon annan som gjort en konisering?
    Jag har. Fick gjort det i förra veckan. :) Vilket jag var glad för idag när jag behövde ringa och få hjälp med illamåendemedicin :)
  • Nania
    bodimit skrev 2013-04-02 21:18:29 följande:
    Jag slinker in här efter att ha plussat igår!  Efter många många försök med icsi som inte tagit sig och ett missfall så har jag blivit gravid igen. En dotter som snart skall fylla sju och nu ska här banne mig bli ett syskon!
    Har bf den 4:e december. 
    Grattis och välkommen!
  • Nania
    Liten08 skrev 2013-04-02 21:33:09 följande:
    Åh va spännande! Hoppas dom ringer imorn :) Nania! Hur går det med illamående? Kollade apparna idag och det var Woman log PRO som säger att jag är i v 4 men samtliga andra säger v 5! Så jag räknar på v 5 för jag vill förbi 12-13 fort som attans :) Plopps80: mina symtom försvann, hoppas dom kommer tillbaka med buller och bång! Kul att så många trillar in och delar med sig :)
    Jo med medicin så är det hanterbart i alla fall. Det jobbiga är bara att jag blir så matt i kroppen med. Känns typ som det skulle kännas om jag inte hade ätit på evigheter i vanliga fall men det känns så hela tiden! Skakig, trött och snurrig.
Svar på tråden December bebis 2013