Plopps80 skrev 2013-08-23 11:39:12 följande:
Du menar depåerna inte hb:t annars hade du nog inte levt
Hade 14 i depåer och vet inte om dom gått upp. Känner mig mycket piggare. Det enda problemet nu är ju att jag är hungrig hela tiden. Det värker i magen fast jag åt 2 mackor för 2 timmar sedan. Är en hunger från djupet av min kropp. Lillen är extremt aktiv så han kräver väl sitt. Längtar till lunchrast.
tror mina depåer låg på 17 nu, har inte lyckats äta så många tabletter utan det är mest sådant jag kollat upp som har mycket järn, som torkade aprikoser och annat. Jag brukar ha ett HB på 140 i vanliga fall.
mammatilltvå85 skrev 2013-08-22 20:48:14 följande:
Håller på och fixar lite med bebisens hörna i vårt sovrum nu. Bla beställt en så fin pläd från Ferm living.."Harlequin" heter den. Matchar tapeten;=) Ska snart till att hänga upp pom poms i taket ovanför spjälsängen....ska bli så mysigt!
Den där tapeten är så fin, blir också sugen på den till lillebrors rum! Men attan vad dyr den är!
mammatilltvå85 skrev 2013-08-23 18:49:03 följande:
men söta du, jag tycker du har en jätte SÖT mage=)
idag har min bebis legat jättekonstigt. På tvären längst ner gissar jag...har sträckt nåt fruktansvärt i "skinnet"..aj aj, gjort ont så fort jag gått lite....hoppas hon vänder sig lite snart...blir väl mer trångt sedan så hon inte kan hitta på sådant bus;=)
Sådär gör "Wilde" (eftersom han är så vild - han ska inte heta det) också så man får trycka lite på magen så han flyttar på sig! Han har en favoritställning och det verkar vara samma som storebror gillade att ligga också!
Vad hade ni för SF-mått i slutet med första barnet? Jag hade 34 cm 2 dagar innan han föddes. Hoppas på detsamma nu ungefär!