Jag förstår att du va rädd efter att inte känt något på 3 dagar. Det är nog alla blivande mammors slräck! Tur att liten börja röra på sig igen ♥ hur mår du annars? Vilket datum är du beräknad till? Förstår även känslan att inte få något gehör på det man skrivit här. Det är mest några få som besvarar varandras inlägg. Kram på dig vännen ♥
Tuttiluttan skrev 2013-09-02 10:16:35 följande:
I helgen va första gången jag varit riktigt rädd för att lillan inte längre ville... Hon är normalt väldigt aktiv alltid! Morgon, middag, eftermiddag och kväll.. Hon gjorde inte ett tecken på 3 dygn.. Skit va rädd jag varit.. Gjorde allt jag kunde för få henne att buffra till men ingen respons.. Så igårkväll, när jag låg o grät i soffan o va så förtvivlad ( hade köpt en påse daim som jag knapra på ) så sparka hon till ordentligt så de gjorde ont! Känslan som spred sig i kroppen när man fick den sparken är obeskrivlig. Jag fortsatte äta mina daim och hon börja mer och mer att sparka! Jag tror hon tyckte om daimen Jag hade tänkt ringa bm idag o be om en koll, men nu är min lilla flicka pågång igen, ligger här på sängen och hon har full rulle där inne Har tidigare upplevt rädsla, med den rädsla som infanns sig under helgen har jag aldrig innan varit med om! Och jag hoppas hon aldrig gör om de igen..