Tittade efter gravid jackor men kunde inte se några. Hade gärna köpt enbi sådana fall. Så får bli det extra stora vinterjackan i år för min del.
MissKaos skrev 2013-09-23 10:29:05 följande:
Då blir det vita bodys Det är ju fint, men inte bara.. Kollade deras blogg nu ser utom om dom har fått in en del. Men det är inte så himmla könsneutralt precis! Om det blir Ullared ska jag kolla på flick, ser ut som om dom har lagt en helvit laban onepice där och en svart på pojk. Svart vill inte jag ha på min bebis men gärna en vit..
MariaOchNiklas skrev 2013-09-23 07:32:55 följande:
Vad olika vi upplever. Var där i onsdags med och tyckte det va bra utbud på både kläder och babyavdelning. Beror nog på vad man föreställt sig? Fanns mycket bra saker, men va bara lite få saker jag behövde då vi redan har det mesta sedan innan. Sedan på mamma-avdelningen så var det inte jättemycket kläder att välja mellan. Men har aldrig varit på någon affär som har något bra utbud iaf. Hittade både amningströja och fina gravidtröjor till billigt pris.
Fanns det några jackor för Preggofanter? Det är det enda jag behöver! Kommer kolla efter en stor parkas eller ngt annars. Gärna en som går knäppa runt mig och sjalad bebis sen... Dom hade noll byxor när jag var där, men lite toppar fanns. Inte så "roliga" men bra bas.. Amninggströjja hoppas jag dom har kortärmad till mig.