December bebis 2013
Tror det går om du är sjukskriven alt föräldraledig. Glöm inte meddela csn bara. Dom håller hårt på reglerna
Tre veckor till nästa tenta... tar en dag i taget.
ÅH vad avundsjuk jag är på de som kan vara lediga! :)
Tror det går om du är sjukskriven alt föräldraledig. Glöm inte meddela csn bara. Dom håller hårt på reglerna
Ja kudde mellan knäna! Ju större man blir... kudde mellan fötterna. Evt amningskudden on den har rätt form mellan benen. Kuddr under magen som stöd. Kudde bakom ryggen. Man sover kasst i slutet
Beställde tapeter för 3040kr idag. Sablar vad dyrt allt är. Klister 250kr/hink räcker till ca 6m vägg. Huu..
Vi har fått ett ok pris på vårt ombygge. Men sen tillkommer ju en massa! Måste köpa byggplast att ha åå golvet och övet möblerna.. säkerligen lite färg. Dyrt att skaffa barn..m
Vi ska bara sätta upp en vägg. Priset. Hm kompisens byggfirma så dey blit iaf ok ( vitt) inte i närheten av er mao.runt 15000 vi har två vardagsrum nu. Sen blir ett och ett litet kontor/tvrum +ett sovrum. Vi vill inte låna till detta så ja, mkt som ska ut.. fast jfr med rr är det ju peanuts!
Vi vill inte heller flytta.. knör ihop oss istället!
Isak! Känns som om det funkar ihop!
Humör. Hrm ja? Mycket av det..
Hysteridka grejer här. Bröddeg på jäsning. .
Vi heter dessutom Maria och Krister..
Borde flytta hem till Jönköping
Nej ingen har sagt ngt men vi har heller inte pratat om vårt bebisnamn ännu. Josef tänkte vi innan. Same same..
Pos erfarenheter mao! Jag kände med en David. Lugn snäl..
Det är hormonerns. Baket alltså. Men så är jag hemma med. Det gör sitt. Frallor på ett pkt jäst går väldigt fort att göra detr jäsningen som tar tid. .
Idag ville sonen inte till fsk alls. Brukar gå över så fort han ser kompisarna men inte idag. Mamma jag vill gå hem igen. Kan dubinte stanna hemma med mig idag snälla
...då går ju hjärtat i bitar men imorgon är drt fredag och på lördag skriker han väl efter kompisarna som vanligt.
Nu måste jag byta om. Ska göra min träning. Åker upp till gymmet här blir inget gjort! Psykologtid efter lunch.
Imorgon massage med bänk så det går ligga på mage... Äntligen! Gissa om det ska bli skönt? Ont lite överallt..