December bebis 2013
Gravidvattengympa. Jo finns ju här. Men det hade kostat ca 300kr/gång inkl resa för mig. Minst! Orimligt.+90 min i bil totalt..
Går nu åå vanlig det blir 90kr/gång och 10min i restid totalt.
Gravidvattengympa. Jo finns ju här. Men det hade kostat ca 300kr/gång inkl resa för mig. Minst! Orimligt.+90 min i bil totalt..
Går nu åå vanlig det blir 90kr/gång och 10min i restid totalt.
Säg till!
Samma här.
Även mammatilltvå som jag via en annan tråd vet har åkt in till fl.
Hoppas allt är bra med dom.
Folk är pinsamma. Ja när man ser att dom stirrar åt annay håll är det lätt stt surna till. Ävrn när man inte hjälper äldre människor med rullator tycker jag är kasst
Många.. tyvärr. Pinsamt!
Ja det är lite olika. Fast jag känner ju honom varje dag.
Jag nojjar så fort det är för lugnt. Det fortdätter tills dom fyller 20 tror jag.
Kanske. Vet att nätr Isak fixerade sig så ilade det och isade som det kan göra i tänderna, fast i utgången. Srn kittlades han med händerna ganska gräsligt det killades hemskt. Knakar har jag hört att det kan göra om barnets leder med. Fittknak är nytt gör mig.
Dsgens gnäll. Ont ont i bakfog. Städat lite. Sen tror jag massagen släppte spänningar så känn det met. Antagligen bättre imorgon.
Svamp ni vet var. Anv salva etc men huuu kli..
Härlig mage
Om det är ngn tröst hade jag med mkt katastrof tänkar när vi väntade Isak. Hormonbeh i ett år. Och nu före denna grav 2mf och nsra en hormonkur och jag har nojat ändå ffa för mf.
Tror det är bra wtt skriva/prata om det. Sålänge folk är konstruktiva och lyssnar kan dey
Kan det vara bra besrbetning.
Sonen och hans kompis leker rullan här..
Sina känslor rår man inte över. Alldrig rätt eller fel.. Dom bara är. Tycker onte du ska be om ursäkt eller skämmss över dom Däremot måste man ta ansvar för dom som du skriver bearbeta om det inte ger sig så det inte får konstiga proportioner.