December bebis 2013
Trodde det här var en bra grupp utan familjelivs vanliga jävla påhopp men oj så fel man hade. Ska nog gå ur hela familjeliv för här är blir man ju påhoppad för allt.
Trodde det här var en bra grupp utan familjelivs vanliga jävla påhopp men oj så fel man hade. Ska nog gå ur hela familjeliv för här är blir man ju påhoppad för allt.
Det är respektlöst att vädra sina åsikter och jämföra en abort med att döda ett barn. Och varför jag diskuterar? Jag blir förbannad rent ut sagt skapa en anti abort tråd om ni vill utrycka era åsikter. Tänk på att set förmodligen finns folk här som måste ta ett sådant beslut. Tycker ni gör fel som skriver sånt här i denna tråd.
Har berättat för typ alla... Händer det något så gör det.
Seaband är toppen! Reducerar 80% av mitt illamående. Med dottern levde jag i de mellan v 7-14. Denna gång har jag bara ett lättare illamående som inte kräver åtgärder. Trodde inte man kunde må så här bra! Är väldigt trött och känner ju av illamående men jösses vilken lyx mot förra gången. Första gången jag var gravid kräktes jag så mkt att PH värdet i kroppen blev förändrat och blev "sur" i blodet. Det var en mardröm.
Snygg figur miss k. Jag har aldrig sett ut så varken före eller efter barn.
Ja jag förstår att det känns jobbigt. Men magen är extremt svullen. Hormoner och tarmarna slöar till sig. Man får ju mage direkt med andra barnet. Du är fin miss k.