December bebis 2013
Intressant teori om att kroppen vet. Mina tarmar har inte lagt sig som dom var innan. Har en tarmsjukdom och ett sår i tunntarmen och det sitter längre upp.
Intressant teori om att kroppen vet. Mina tarmar har inte lagt sig som dom var innan. Har en tarmsjukdom och ett sår i tunntarmen och det sitter längre upp.
Herregud tänk när mannen är med på förlossningen och ser hela musen spännas ut och man bajsar ner sig. VUL är ingenting mot en förlossning och under förlossningen kunde man inte bry sig mindre om det som händer.
Har tagit en Postafen just nu. Får se hur det blir. Hoppas på god effekt.
Ska ha en teutonia med svängbara framhjul. Mjuklift är ett måste då hårdlift är så osmidigt och otympligt. Vill ha teutonia eftersom vi har en maxi cosi babyskydd och adaptrar som man sätter på vagnen så man bara klickar i babyakyddet. Hade en annan vagn tidigare och det är oumbärligt att kunna fästa babyskyddet direkt på vagnen när bebisen somnat i bilen. Kollar på vagn gör vi inte ännu. Vet bara exakt vad jag vill ha efter förra vagnen. En qunny freestyle. Hemsk vagn, ful och otymplig välte hela tiden och hårdlift. Bläää!
För mig är VUL en undersökning där man ser sitt gemensamma barn på en skärm. Det är inget sexuellt eller onaturligt. Jag och min sambo vill också gå igenom allt tillsammans och känner presis så. Blir det tråkiga besked är det skönt att ha mannen vid sin sida. Han har varit med och gjort bebisen då är det ju inget att göra ett VUL tillsammans. Ja så ser jag på saken. Men vet att alla är olika. Har en tarmsjukdom och får fingrar och instrument uppkörda i röva titt som tätt och antar man är rätt härdad. Arbetar inom vården och vet att de som gör undersökningar av tarm samt VUL inte bryr sig ett dugg. Man är en patient av tusen. Så givetvis är mannen vid min sida på måndag!
Skulle inte orka jobba! Jag orkar inte någonting. Pluggar men ligger mest i sängen och på soffan. Mår illa dygnet runt och är dödstrött från jag vaknar till jag går upp. Fryser mycket och det stör mig enormt. Har köpt blutsaft hoppas på ett lyft!
Jag väntar på spökveckorna! När alla symtom bara försvinner. Fy fasen vad jag ska njuta!!! Är så trött på att må illa och känna mig överkörd av ett tåg...