December bebis 2013
Åh en teckenblödning då kanske ngt händer snart för dig!
Åh en teckenblödning då kanske ngt händer snart för dig!
Sex! Spermier lör ju innehålla ngt spm kanskynda på det. Och orgasm lär ju med göra åt rätt håll..
21 dagar kvar till bf idag!
Go girl!
Äh på torsdag ska jag be bm kolla hur det ser ut. Nu vill jag veta! Hon gör inga hinnsvep men jag ska kolla om kollegorna är mutbara. Typ jag kommer med fika ni sveper lite...fårse om dom köper det..
Jag är rätt arg mellan varven.. tror trötthet gör sitt till +alla hormoner. Är nu helt slut. Övertalat familjen att gå it och äta åmgrsr mig lite. Samtidigt som det är lite sista chansen på ett tag.
Vi åt ute idag! Superrullband och det vst underbart att komma ut lite!
Börjar med undra hur det ska gå och känner mig helt fixerad att få ordning på vår klädkammare och garderob i bebisens rum!
Idag vill jag bara få ut bebisen!
Sonen har lösbajsat deluxe. Påstår sig må bra efteråt men tycker han ser blek ut. Hoooas han bara åt för mkt igår.. sushi/friterd kyckling/ngn mini vårrulle glass.. och sen lördagsgodis. Fast han slutar alltid ät när det är nog öven om det är sötsaker. Livrädd art få magsjuka nu!
Sexa på om hsn ställer upp. Så länge inte vattnet gått. Är du lite öppen så kan ju färdknäppen göra jobbet.
Snigelspår här med. Tolkar inte in ngt i det dock har ju vsrit så förut utan att ngt har hänt. Kolhydratladdat med våfflor flr säkerhetsskull
Slempropp kan ätydligen se oliks ut men det låter ju som den... rester eftrr sex brukar man ju känna igen..
4hkvar så ge inte upp!