December bebis 2013
Wohooo!! Bebis!! :D
Grattis! Härligt. Låter som en bra förlossning.
Du får gärna ladda upp bild på underverket när ni har kommit hem
Nu är vi avis på dig! Du snusar bebis åhh..
Fast det är ju inget du kan styra över. Någotdera.
Tyckrt väldigt synd om dig!
Kram
Inredningen till klädkammaren beställd!! SÅ skönt
Nu ska vi då köra igång sista projektet härhemma.. så kan jag känna mig lugn sen
*lol*
Jag har varit hemma bra länge nu. Typ sen början av oktober. . Och än har det intr blivit långtråkigt. Hade tänkt göra enmassa jag inte har gjort. Har tex inte ngn mat färdig lagad i frysen. Allt bakat är snart slut. Inte städat skafferiet och inte kylen heller. Tiden bara rusar förbi. Har nu 19dgr till bf. Och därmed 9dgr kvar på gp.. sen blir det föräldraledigt..
Gymmet idag. Folk kollar verkligen på mig nu. Fasr var värre med stora då jag instruerade spinning till 14dgr före bf..
Hittat gammla fl journalen och mvc journalen! Högre sf mått denna ggn. Och jag känner själv att magen är mkt längre ner. Bebis fixerad mkt tidigare. Väger mindre..
När har du bf nuigen?
Har slemmisen visat sig?
Jag har några onda sdr vqrje kväll. Verkar inget hända. Just nu brötar ungen runt får sdr av det. Gör ont. Hoppas lite varje kv men ingen action.
Amningen ja.. ska koka pumpen flaskan etc har två tetrot ers hemma så gunksr drt inte finns mat! Ska nog plocka hem någrs medicinmuggsr från jobbet så kan msn koppa lite on det behövs..