December bebis 2013
Var det Cilla Bloom som hade utb? Hon kom in och höll handen i slutet av min fl. Hade två bm på rummet och en uska. Privilegium! Gick utb förra grav den var så bra.
Var det Cilla Bloom som hade utb? Hon kom in och höll handen i slutet av min fl. Hade två bm på rummet och en uska. Privilegium! Gick utb förra grav den var så bra.
Hemma efter spinning. Undrar varje gång om det är sista ggn. Vikt ja. Öhh hmm. Har inte vägt mig men i måndags vägde jag 82. 64när jag blev gravid. 67 åå inskrivningen. Massa kilon. Efter nyår blir det att ta tag i det tur det är långt dit
Låter mer som havandeskapsförgiftning
Eller tryck på vena cava?
Dumt gjort av mig!
Flyttat garderober idag och även prylar. Samt spinning. Babyns rum i princip klart! Och så mkt dom går förberett för nys inredningen i klädkammaren. Vad smutsigt det var därunne ffa bakom garderoberna spm stod där.Men kan nu knappt gå. Hsr ont ont i ryggen. Även varut till verkstan med bilen så nu hsr den vinterdäck och hel lampa. Skönt.
Hoppas sonen somnar lätt så jag kan lägga mig i sängen och kolla greys sen.
Tyvärr krävs sju för effekt.. iaf efter vad jag har läst
Ieehhh någon som känner igrn detta? Det pulserar neråt i underlivet. Nu rör bebis runt o magen men känns som hrla underlivet pulserar känns helskumt.
Vet inte.. känns som om ngt bågnar som om man trycker ut ett trumskinn hmm. Svårt förtklata! Tror det kom en bit slempropp sen. En mer ordentligt bit nu.
Kanske kan med be bm kolla status imorgon?
All frukt är väl bra? Massa nyttigt i.. lär ju onte skada!
Ja rumpan syns.. och känns! Händerna är rätt långt ner och puffat boxar osv