• MissKaos

December bebis 2013

Och nej. Panocod och Citidon är samma sak. Du kan få olika biv olika gånger men det är samma läkemedel. Olika tillverkare bara.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    moruri skrev 2013-11-22 14:32:25 följande:
    FL kan seriöst suga min obefintliga kuk!! Så trött på att behöva skriva om alla inlägg hela tiden för de raderas när jag försöker skicka dom :@.

Ul gjort. Han låg på +10% och uppskattades nu väga ca 3800g vid bf. Alltså helt normalstor. Hon sa dock att det är +-10% så han kunde lika gärna väga 3500g som de sa vid tul (hoppas på de). Nu vill jag att han kommer ut ännu mer, såg ett par söta runda kinder

*asg*
    ..och håller med... 

Hoppas Ilskan drar igång fl! 
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Föresten.. JAg har sjukt ont uppepå magen. På toppe. Ytterst obehagligt! ngn mer? Det bränner svider värker. Min bebis använder inte överdelen av magen alls, konstigt nog. Den ligger längre ner så det är inte det att det trycker uppåt.

• MissKaos

Detta är inte gaser -dom gör ont längre ner...jag har som ett tomrum högst upp i magen.. skumt!

sarak skrev 2013-11-22 18:32:14 följande:
    Jag har ofta så. Mina gaser verkar fastna där uppe. Gör galet ont, sen kurrar det till i hela magen, sedan lägger jag en jättebrakare eller 10. Fast min bebis är duktig att trycka uppåt också. BM försäkrar varje gång att magen kommer sjunka, men jag kan fortfarande inte sitta ner utan att hela bebis rumpa fastnar bakom revbenen :-/ Ståendes eller liggandes är det som gäller

Enl läkaren åå bmgruppen har man ofta samma graviditetslängd som sig själv hoppas det stämmer för dig!
    Plopps80 skrev 2013-11-22 18:02:42 följande:
    Tack hoppas! Exakt idag vecka 37+5 började värkarna med dottern. Kl 22 på kvällen. På söndag 38+0 föddes hon 06:20.

• MissKaos

Jo. Citodon innehåller ju kodein. Det omvandlas till morfin i kroppen. Morfin är andningsdeprimerande gör bebisar. Ta det inte närs inpå fl mao om fom inte ger drt på sjukan

Plopps80 skrev 2013-11-22 18:02:42 följande:
    Tack hoppas! Exakt idag vecka 37+5 började värkarna med dottern. Kl 22 på kvällen. På söndag 38+0 föddes hon 06:20.

• MissKaos

Med förvärkar som duger. Haft med 10mim mellanrum ett par timmar men nu klingar det av.

Sett en brs film iaf

• MissKaos

Härligt plopps!

Regelbundna sdr ca 4h igår. Småonda. Sen ladet dsig. Avis på plopps!!

• MissKaos

Ja!! Nu vill jag ha ut min!

Gissar att plopps har sin på rätt sida av magen nu eller iaf strax..

sarak skrev 2013-11-23 09:54:40 följande:
    Åh, en till av mina kompisar fick sin bebis igår!! Jag vill määäää!!!

• MissKaos

Nja. Har ju haft sdr sen före v 30 och tom varit sjukskriven pga det! Försöker ladfa för fyra veckor till..

Nillis13 skrev 2013-11-23 12:04:01 följande:
    Åh vad spännande Plopps! Stort lycka till, hoppas allt går som en dans! :)

Vad roligt att det börjar hända saker här nu, spännande att se vem som blir näst på tur!

MissKaos: låter ju onekligen som att det närmar sig för dig! :))

Svar på tråden December bebis 2013