December bebis 2013
Bad BM gissa hur stor bebis det blir samt nör den kommer *enkla nöjen* hoppas hon har rätt!
Bad BM gissa hur stor bebis det blir samt nör den kommer *enkla nöjen* hoppas hon har rätt!
Hon gissade 3500-3800gr max ngn dag efter bf.
Min kollega ( oxå bm) gissade 4000gr bf+14.
Behöver nu en bm till som utslagsröst
Föresten har mitt sf mått stigit jättehögt på normalkurv. Var lite svårmätt låg mitt mellan 35 och 36 cm hon satte 36 och trodde det blir samma nästa gång. Min bebis huserar dock inte däruppe utan långt ner i magen så högdt upp är det tomt. Lustigt.
Huu ja. Jag är tacksamatt det är klart med detdär byggandet här jobbigare än man tror!
Jag har med hp. Så en fika i Haga nästa vecka?både och. Rätt mysigt med jättemagen men vill ha ut bebisen med. Nästa vecka eller så vore bra! Sover med rätt kasst.
Nää det är du inte.
YEEEY!!!
Ngn som minns min födelsedag? Idag fick jag en julklapp. En dny fin lyxig laptpop min gamla var kass! Iaf en med BÅDE tangentbord OCh pekplatta. Ska nu lära mig anvämda den bara.
Behöver jag säga att det var precis vad jag ville ha? Pga garantier etc fick jag en redan nu...
Blev kanske för glad för jag fick en förvärk from hell precis
Stoppa in eyt finger i fittan. I framväggen finns ngt hårt om bebis ligger lågt nog... känner du längre in och lite bakåt kan du evt hitta tappen. Utanpå lär inte vara farligt att känna i den är kanske mindre lyckat (om drt går) lättast är det att känna om du sitter på toan ned benen så brett isär du kan evt lutad framåt lite. Kissa innan det är lättare att hitta tappen då.
Nää det är du inte.