December bebis 2013
Och nej. Panocod och Citidon är samma sak. Du kan få olika biv olika gånger men det är samma läkemedel. Olika tillverkare bara.
Och nej. Panocod och Citidon är samma sak. Du kan få olika biv olika gånger men det är samma läkemedel. Olika tillverkare bara.
Föresten.. JAg har sjukt ont uppepå magen. På toppe. Ytterst obehagligt! ngn mer? Det bränner svider värker. Min bebis använder inte överdelen av magen alls, konstigt nog. Den ligger längre ner så det är inte det att det trycker uppåt.
Hittade detta
http://www.barnsidan.se/forlossning/forlossningens-olika-ansikten.htm
Kan inte låta bli länka tyckte den var så bra! INgen hysteri men saklig info även om hur livmodertappen mognar osv.
Detta är inte gaser -dom gör ont längre ner...jag har som ett tomrum högst upp i magen.. skumt!
Jo. Citodon innehåller ju kodein. Det omvandlas till morfin i kroppen. Morfin är andningsdeprimerande gör bebisar. Ta det inte närs inpå fl mao om fom inte ger drt på sjukan
Med förvärkar som duger. Haft med 10mim mellanrum ett par timmar men nu klingar det av.
Sett en brs film iaf
Härligt plopps!
Regelbundna sdr ca 4h igår. Småonda. Sen ladet dsig. Avis på plopps!!
Ja!! Nu vill jag ha ut min!
Gissar att plopps har sin på rätt sida av magen nu eller iaf strax..
Nja. Har ju haft sdr sen före v 30 och tom varit sjukskriven pga det! Försöker ladfa för fyra veckor till..