December bebis 2013
Om man tänker ca 1cm/h det blir 7h +krysta så borde det strax vara klart jue!!
Hejja plopps!
Om man tänker ca 1cm/h det blir 7h +krysta så borde det strax vara klart jue!!
Hejja plopps!
Skräckblandad förtjusning är det bästa jag kan beskriva känslan nu som!
Tror dom brukar räkna sådär som ngt snitt? Jag öppnade mig skitsakta med sonen. Sen poff 3cm på 30-60min det var läskigt.. han inte med i vad som hände det gjorde inte så ont egentligen det var bara konstig känsla. Krystade i ca 1h
På ett vis hoppas jag hela fl blir som sist på ett sett som dom där sista tre cm. Då går det ju över fort!
Bara man orkar föda sen.. denna veckan hsr jag varit på spinning en gång gymmat två ggr flyttat två garderober *bar dom på ryggen dont ask* samt gått på stan mm mm.
Resultat: träningsvärk i triceps..
Jag testar att fylla på magen med choklad ovh trycka ut ungen uppifrån! Logiskt sett borde det ju funka
Mannen kom hem med mina favoritchoklader i storpack..
Lite så ja! Pigg och utvilad är nog ett bra utgångsläge.
Hmmm jag idrottar på rätt ok nivå i vanliga fall så för mig är det pensiomärsgympa..
Grattis!
Sätter inte igång ngt men stärker livmodern inför fl och ska ge bättre återhämtning samt minska blödning under fl. Ganska gott.
Hälsokosten!
Mer slempropp idag! Undrar hur mkt det finns egentligen. .
Plopps jag tror min var kass ett bra tag inan det blev bättre. Tyvärr. Hade före graviditeten m isak och blev inte bättre av krystandet.
Undrtbart med dottern sonen pussade magen idag och undrade om bebisen kände det..