• MissKaos

December bebis 2013

Ser inget mer idag

Tuttiluttan skrev 2013-12-13 13:05:18 följande:
    Syns mina inlägg jag skriver här?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Tuttiluttan skrev 2013-12-13 13:11:39 följande:
    Jag har skrivit en del under veckan, då ingen svarar mig så kanske de inte syns..

Har skrivit egna inlägg även svarat er andra..

Så är det ibland.

Ingen svarade tx när jag åkte in med blödningoch ibland får man massa svar.. ta inte åt dig! Det är ingen som menar illa men ibland försvinner det inlägg i floden tror jag.

Och kram! Man kan ju känna sig osynlig och ledsen och säkert mkt mer..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Låter ju som riktiga värkar. För mig vsr det dax att åka in när det var sådär! För smärtlindring.

Cornelia 084 skrev 2013-12-13 20:12:18 följande:
    Nej, har inte testat Alvedon.. Vill inte förstöra det hopp som jag och sambon hunnit bygga upp nu ;) värkarna kommer nu mellan 5-10 min och håller i i dryga 1 minut och gör nu så ont att jag näst intill gråter och inte kan sitta eller ligga still under en värk.. Hade värkarna bara kommit tätare så hade jag varit helt säker! :/

• MissKaos

Bf+7. Så jobbigt

Hade fler onda sdr igår. Valnar av sdr på natten får upp och kissa. Kan detbinte bara bli ngt av dom? Trött och uppgiven.

• MissKaos

Bf+7. Så jobbigt

Hade fler onda sdr igår. Valnar av sdr på natten får upp och kissa. Kan detbinte bara bli ngt av dom? Trött och uppgiven.

• MissKaos

Innan jul! Känns nu som igångsättning på typ lördag så tar det två dygn eller ngt tills ungen är ute

Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-14 09:34:58 följande:
    Jag lider med Misskaos! :( Kan de inte sätta igång snart för dej!! Jag hoppas att det blir nåt innan helgen är slut!!

• MissKaos

Mer slempropp igår kv. En del sdr först sen lite mer manet. *suck* det är en manet. Sks nog hävda att jag tror det på tul på måndag. Då kanske don sätter igång det?

• MissKaos

Mer slempropp igår kv. En del sdr först sen lite mer manet. *suck* det är en manet. Sks nog hävda att jag tror det på tul på måndag. Då kanske don sätter igång det?

• MissKaos

Undet sista trimestern bör man undvika opiater om drt går. Särskilt innan fl.

Testat vetevärmare? Litexavslappnande iaf.

Repan skrev 2013-12-14 12:52:17 följande:
    Ja jag gör det! Jag har citodon på recept men har inte använd än. Läkaren påpekade att barnet kan bli andningsdeprimerad så det ska mer smärta till innan jag tar en, just foglossningssmärtan har blivit bättre sen jag slutade gå ut ur lägenheten (såklart), däremot mår jag sämre psykiskt. Men alvedonen tar ju bort muskelvärken i ryggen i 1-2 timmar och det är heeeelt otroligt skönt. :) 

Störde mig på läkaren för barnmorskan hade ju sagt att det absolut är något man kan ta när man har så ont, men läkaren var verkligen extremt... negativt inställd? Liksom fick en verkligen att känna att det var allvarligt. Fick 10 tabletter utskrivna i början av november som skulle räcka då till BF. Har som sagt inte tagit nån....

• MissKaos

Grattis!

Cornelia 084 skrev 2013-12-14 13:02:20 följande:
    Igårkväll, efter en timme på fl, föddes vår dotter Maya :) vi mår bra, om än trötta och lite mörbultade!

Svar på tråden December bebis 2013