December bebis 2013
islandpeak skrev 2013-12-09 13:44:17 följande:
MissKaos: du är ju jättefin och inte enorm! Det är ju bara en mage :) resten ser inte ut som om det har blivit enorm. Du kan inte gått upp mkt? Jag har gått upp typ 3-4 kg men var en liten tjockis innan så jag ska inte klaga!Har orkar baka en paj till mannen så han får matlådor i veckan och plockat ur disken, nu blir det vila igen :)
Jag har gått upp 20kg ca. Eller hade, vågar inte väga mig längre. Ser ändå inte siffrorna magen är i vägen
greywolf skrev 2013-12-09 13:02:50 följande:
Ja det måste vara någon annan bred hård kroppsdel. Men det känns som två långa breda stycken, som om huvudet har två kroppar som ligger precis likadant på varsin sida av naveln. Alltså såhär blir ju tankarna när man inte tar reda på könet. Då blir det typ en kentaur eller en enhörning i magen i mitt huvud. Funderar på att gå på akutultraljud bara för att förvissas om att det är en människa där inne. Jag känner med dig, tycker det är precis lika segt och jobbigt här. Sjukt uttråkad, har ff inte kommit ur morgonrocken och var uppe kl 8 imorse. Vill bara ligga i soffan tills livet tar slut känns det som. Och jag som trodde jag hade något på g med tanke på symptomen igår, men icke.. Vet du vad Bm kommer göra den 11:e? Typ hinnsvepning. Ska också dit då.
Det KAN vara bra att säga till dom på sjukan att man börjar få sånna tankar, då kanske dom sätter igånge det för att man ska slippa psykos. Ibland funderar jag starkt på att bli lite lätt tokig så dom sätter igång mig
Jag har nu tagit fram två plåtar. Maken köpte fel muffinsformar. Kan lika gärna använda dom. KLaddmuffins är sällan fel va?
Hittade sonens rester av lördagsgodis. Piggade upp mig med ett kinderägg, men det ilar i en tand av det.