• MissKaos

December bebis 2013

Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-19 15:13:44 följande:
    Vilket jäkla svar - " ringer inte vi så får du ringa"! Vilket skämt!! Dom borde ha lite överseende men det verkar de inte ha alls!!

Nej. Jag får nu fullständigt panik över fl. Vilket jag inte har haft innan. Totalflipp. Och så ska man vänta flera dagar till på en igångsättning. Kan Så inte vara hälosamt att må såhär innan.
    Måste iaf gå och hämta stora killen på fsk nu.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hämtat på FSK. Tappat bort en regnvante på vägen alt där. Katastrof. Orkar inte gå och leta heller.

Sur på sonen, stackarn han har ju inget ont gjort...

Har nog även endorfinbrist. Van att träna mkt och nu ingenting.. Inte bra alls.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    moruri skrev 2013-12-19 19:26:00 följande:
    Hmm, börjar bli liiiiilte orolig att lillen inte får i sig tillräckligt. Han är ju bara 4 dagar men tror mjölken runnit till och så men hans blöja blir liksom aldrig särskilt våt... Han sover mycket, men inte ööööver mycket. Vaknar äter somnar om, verkar väldigt nöjd egentligen bara bristen på massa kiss i blöjan som oroar mig. Eller hur är de med dessa små som bara är ett par dagar gaml, kissar de särskillt mycket alls ens? Bajsa har han gjort ett flertal gånger. Gav honom lite ersättning igår natt på sked då mina bröstvårtor sved som satan. Tror jag ska gå förbi Bvc på måndag för att kolla vikten, för att se att han inte gått ber mer än dessa 10%.

Gör dom inte ett hembesök?
    Eller åk ner redan imorgon?
  • MissKaos
    Sunnza skrev 2013-12-19 19:42:18 följande:

vilken veckan är du i nu? 

kram

Ja vad blir det? 42+0 är på söndag så 41+något..
  • MissKaos

Grattis!

Eyeonly skrev 2013-12-19 20:44:08 följande:
    Idag kl 14,29 kom äntligen våran prinsessa!

• MissKaos

Samma här.

Jag har med mensvärk. Men konstant. Och några vfå oregelbundna sdr somvsuger i. Men så har det ju varit på kvällarna ett tag för mig.. går över till morgonen. Hoppas på bättre tur för dig! lite mer slemmis.

FiaFunderar skrev 2013-12-19 20:41:52 följande:
    Lite mensvärk ikväll.. Brukar aldrig ha det. Men det betyder väl inte ett skit gissar jag.

• MissKaos

Gör det! Onödig oro i onödan.

moruri skrev 2013-12-19 20:56:29 följande:
    Äsch, ska ringa imorgon bitti och fråga. Är ju som sagt bara huset bredvid, så det skadar ju inte att gå dit en extra gång.

• MissKaos
    Repan skrev 2013-12-19 22:03:38 följande:
    Miss K är det östra som du ska till?

Antenathal kl 9 imorgon.
    Vattnet gick kl 3.. Vad vig och graciös man är när man fattar vad det är i trosorna. Låg i sängen..
    Kan inte sova nu. Borde det!!

Igångsättn får maninte veta sjukhus/tid förrsen dagen innan el samma dag tydligen
  • MissKaos
    Tuttiluttan skrev 2013-12-19 22:36:01 följande:
    Tack snälla för era tankar! Ingen bebis, inga tecken allt som vanligt!

Min far ligger nersövd, troligen koldioxid förgiftad och kan inte syresätta sig själv läget är stabilt just nu!

Men fy! Hur har han blivit det då?
  • MissKaos
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-20 04:37:05 följande:
    Åhh så det är bebis på g Misskaos?! Heja heja!! :)

Hoppas der
Svar på tråden December bebis 2013