December bebis 2013
Ja, jättemysigt.! Kände som en fjäril nere i bäckenet på ena sidan.
Just nu har vi en trött och trotsig 4åring ich jag undrar om jag är riktigt klok som skaxffar en till?
Ja, jättemysigt.! Kände som en fjäril nere i bäckenet på ena sidan.
Just nu har vi en trött och trotsig 4åring ich jag undrar om jag är riktigt klok som skaxffar en till?
Kram. Vet hur hemskt det är. Jag saknar ännu men nsn vänjer sig. . 7 år sedan min gick.
BM idag. Blir foglossningarna värre så kan det bli aktuellt med sjukskriving bedömning av läkare såklart. Skönt att ha utväg. Fått en kanongo BM! Så skönt.
Jag mådde i övrigt bra alla värden är bra osv.
Åh, nu blir jag med sugen på ett 3d UL! undrar om det finns här, och vad det kostar... Kanske kan man tom ta med sonen på det *funderar* Det går ju inte på de andra, vanliga UL.
Jag har föresten med ett barn som har varit utsatt för MÅNGA UL. Jag blödde i börjqan av den graviditeten så det gjordes VUL. sen gjordes det ett ul till tidigt för koll och datering. Sen gjordes NUPP sen könsul sen extra läges koll (man mistänkte säte) sen gjordes ett par överburenhetskontroller. Och så RUL. Någonstanns mellan 8-10Ul. Och han är med relativt smart. Håller på att lära sig läsa nu, börjar ljuda ihop ord. Han är 4. Vad jag har läst så finns det ett ytterst svagt samband mellan vänsterhänthet och många UL. sambandet är dock så svagt att andra saker som tex att vänsterhänta foster kankse avviker mer och att man därför väljer att göra fler UL på dem inte kunde uteslutas ur studien. Dåligt formulerat, men ni fattar nog vad jag menar.
Just det:
Den som oroar sig för att äta en köttgruta med vin i. Gör inte det -oroa dig alltså. Alkoholen kokar bort på ett par minuter och kvar bli smaken. Ät och njut!
Jag med. Helt ok enl bm.