December bebis 2013
Mysigt
Jag såg Elsa le tidigt med. Hon ör 4v nu och det kommer lite små ljud ur henne nu! Det finns ingen manual barn är olika! Så såg di ett leende var det säkert det!
Mysigt
Jag såg Elsa le tidigt med. Hon ör 4v nu och det kommer lite små ljud ur henne nu! Det finns ingen manual barn är olika! Så såg di ett leende var det säkert det!
Jag hade blivit slogstokig. Tänk om babyn hade fått magproblem eller allergisk reaktion. Prata med bvc nör han är med! Första smakisarna ska ju vara gröt eller potatis typ. Att ge sött kan försöra intresset för annan mat med och problem att introducera "rätt" saker. Så han behöver nog få en lektion.
Ang mat..
Jag började med gröt till stora när han var tre månader. Bvc tyckte det var ok. Man gjordr det när vi var små och när jag var på bvc rek ändras av och på.. han var då hungrig och jag tyckte inre drt var ide med tillägg då. Han åt lite smakisar. Sen var drt inte jätteintressant efter ett tag och han slutade vilja ha. Konkurerade nog med bröstmjölk som tydligen var godare.
Igår lät Elsa gräsligt. Lät dom hon inte fick luft eller hadr ngt i luftvägarna. Panik var påväg att åka in då började hon skrika som vid magknip. Efter 20min somnade hon och lät bättre. Som om det lossnade vad det ni var. Skrikandes barn får luft iaf.. hon sov 25min åt sov 25min åt sen fick hon ligga hos mig och med några matpauser sover hon ännu..
Ja minifom verkar hjälpa bra *peppar peppar*
Skitläskigt. Blev hysteriskt. Blrjadr ringa sjukvårdsupplysn och kolla så det är ös som gäller. Började kolla färgen i nagelbädden etc. Pratat bvc som med tror hon skrek upp slemmet. .
Det hjälper här med som tur är. En illvrålandes kallsvettig unge var inte kul..
Göteborgare. Vågar vi oss ut snart? En däjt i februari?
I brösten kan det bli besvärligtm tyvärr
Så länge det är utanåå är det lättare men i är inte kul. Kolla med läkare. . Mycostatin? Att tänka på med är att man har tagit bort bikarbonat ut vischy så det är meningslöst att pensla med. Gjordes för mångs år sedan m
Vilket som föt mig. Kommrr ni hit kan stora stöka runt bäst dom vill. Cafe kan med vara mysigt! Komma ut! Allum är bra dagtid? Finns amningsrum skötbord på flera ställen och drg är inte kallt.. 2009 hängde vi där och på stan. Glädjebubblan när dom blir större
Nordstan känns lite väl mkt folk nu i rs tider va?
Åhlens i nordstan klagar aldrig på vagnar heller.
Vi bor i kviberg. Ca 10min mef vagnen från centralen. P plats finns gott om.
Eller hos Repan! Vilket som. Hemma hos ngn är bra för infektionsrisken ja!