December bebis 2013
Baby längtan : nej hag äter det ej men äter lax varje vecka :) hoppas det räcker :) tar gravid vitaminer
Baby längtan : nej hag äter det ej men äter lax varje vecka :) hoppas det räcker :) tar gravid vitaminer
Har inte då mycket symtom här heller :) gått in i v 6 i helgen men visst har jag molande värk både i rygg o mage .. Vaknar 06.15 varje morgon ( morr morr ) 😄... Vill iallafall sova till kl ringer :) men det är väl ett sätt att förbereda sig :) ligger hemma o här sjuk :( 2 veckor till inskrivning idag , spännande :)
Jo här har vi tidig inskrivning .. . Det har jag haft med mina 2 tidigare också .. Är väl lite olika i landsting
Äntligen gravid : grattis till fjärde :) jag väntar mitt 3 barn :) är i v 6 och visst min mage syns det också på :) mina barn är 8 och 6 ;)
Inelg: jag är 0 neg .. Blir kollad några extra gr under grav .. Sen får du en antispruta efter födseln efter dom kollat om ditt barn är 0 neg eller + :) förstod du lite :) tror det var så iallafall ;)
Hej o välkommen trassel :) har också BF 22/12 :)
Tråkigt med missfall :(.. Usch ja vet har missfall bakom mig med 😪😪..en hoppas innerligt att denna gång är det vår tur igen ! Håller tummarna att ni blir gravid fort ! Lycka till alla dom ska på Vul idag ! Babylängtan : säkert ingen fara då du har den bakterie så länge du inte har ont är det nog ingen fara ! Men får du ont och blöder så ring upp till KK .
Jag har också lågt ferritin värde så äter duroferon nu . Hade ett HB på 115 så därför jag gick börja äta järnrtabletter nu redan , Plopps80; åhh jag är helt kär i NEWBIEs kollektion :) vi ska ju inte ta reda på könet vid Rul men jag bara måste ha den dressen du menar så jag köper nog 1 i vardera färg :) söka deras kläder är så fina o bra :) men dom har mer fint till tjejer :)
Jag har köpt en neutral dress frånNEWBIEs :) en beige och vit :) och en liten mössa till :) jag kan inte hålla mig :)
Jag har gått upp 1,5 kg nu i v 16 på fredag ... Känner att magen sticker iväg nu :)