December bebis 2013
Mammatill 2 :) precis blir nog ingen jätte klump ni får :) va bra att ni får ett till tul :)
Mammatill 2 :) precis blir nog ingen jätte klump ni får :) va bra att ni får ett till tul :)
Hej o godmorgon ;) barnen i skolan ska jänta dom vid 15 så har hela dagen jag kan vila o bara ligga o slappa :)
Går hem 18 nov så då blir det bakning och ladda upp för litens ankomst :) göra lite julmysigt och julstöka i början av dec :) Gud så mysigt :)
Grattis till pojken .. ?
Varit på 3/d ultra idag :) o Gud vilken upplevelse :)
Tack ja verkligen en liten sköning :)
Miss kaos: vi ska ju också bygga ut nu när vi går vårat 3 :) kommer sluta på ca 350 000 gör oss .. Men sen tillkommer det ju lite mer säkert ;) fick bygglovet godkänt nu förra veckan så nu kommer snart byggfirman o planerar ska ju börja med o gräva .. Hur kommer ni bygga ut ? O vad landa eran räkning på ca ? :)
Ok ja det blir ju lite pengar men det är det eller köpa nytt hus o det skulle bli dyrare för oss så detta var det bästa sättet , .+ att vi får bo kvar :) och barnen får gå kvar i samma skola :)
Ullared här också på fredag :) shoppa shoppa shoppa :)
Ja i morgon fredag gör jag Ullared också :) jäklar va jag ska shoppa :) hoppas o hitta mycket :)
Miss kaos: härligt att det finns mycket :) nä jag åker 60 mil ca från Gävle :) lite långt men vi har hyrt stuga :)