Inlägg från: mamma till oliver |Visa alla inlägg
  • mamma till oliver

December bebis 2013

Pyysen: ok tack för tipsen:) får se hur jag gör min kropp klarar inte fet mat för länge:(... Ska hålla mig så gott det går , vi har inte heller frukost på hotellet så vi kommer handla hem o äta frukost på balkongen :) Första gången på Rhodos för oss vi har varit på andra öar i Grekland :) ska bli jätte skönt :) o jag älskar ju värme och bad :) vi bor alldeles vid stranden så det är ju bra , tack för tipsen det ska vi absolut besöka :)

• mamma till oliver

Tuttilutti: grattis till lyckat rul :) väntar också en flicka med bf 19 dec :) Jo du kan ha åkpåse i liggdelen .. Det hade jag till min son han är född 28 okt

• mamma till oliver

Jag väntar ju mitt 3 har pojke , flicka o nu en flicka till ❤.. . Upplever denna bebis väldigt lugnt än så länge , är mest aktiv på dagarna o rör sig lite på kvällen men sen på morgonen tar det långt innan jag känner henne .. V 20 ... Men det kan ju ändras vill säga ! Men mina 2 har varit mer aktiva , mest pojken som nu är 8 år :) han var aktiv första 6 åren o nu är han så lugn o go :) Ska bli så roligt o se vad denna lilla tös får gör personlighet och hur hon ser ut :) ❤.. Men än så länge är hon jätte lugn i magen .. Känner när hon rör sig ❤

• mamma till oliver

Moto: grattis till pojken :) jag gjorde ju också bikarbonat testet o för mig pyste / skymma det som bara den .. Och på rul visade det sig vara en flicka till 90 % :) så för oss stämde det inte heller :) Jag är rh neg ... Har fått sprutor efter mina 2 tidigare förlossningar då mina båda är + .. Så säkert är denna lilla krabat också + sa min BM idag .. Ska till BM igen 28 aug i v 24 och ta blodprov pga rh neg ... O kolla så jag inte bildar antikroppar .. Har inte hört något om nån spruta nu under grav , dom kollar väl barnet först när den föds om den är - el + .. Är den - ger dom ingen spruta men är den + så får vi spruta :) he he lite invecklat :)

• mamma till oliver

Grattis till fina rul :) Aha va bra att tekniken går framåt men jag väntar till efter förlossningen :) Min lilla är väldigt lugn i magen , kände henne väldigt tidigt o känner henne varje dag när hon rör sig men är väldigt lugn .. Mina 2 tidigare var riktigt aktiva i magen från början :) så olika det kan vara , hon rör sig mest på dagen sen sover hon kväll/ natt / tidig morgon o börjar bygga / sparka vid 09 på morgonen har haft samma mönster sen v 16 då jag kände henne ordentligt .. Är i v 21 i morgon

• mamma till oliver

Miss kaos: min är så lugn än så länge men det ändras nog om nån vecka ;) kommer väl ut en vilde :) Nä nu lär jag sussa kl på ringning ska iväg på ridläger med dottern :)

• mamma till oliver

Jag åker till Ullared 25 okt - 26okt .. Kommer handla babygym och sängkläder till lillan :) o hoppas hitta massa annat också :) hoppas hitta mycket till mina större barn också ..

• mamma till oliver

Åhh nu suger det i ullareds tarmen :) o nu när man är gravid också så får man ju handla bebissaker;) he he Hade kollat fel vi åker 18 en fredag :) ska handla så mycket som möjligt o hoppas det finns allt jag vill ha :)

Svar på tråden December bebis 2013