December bebis 2013
Vaddå borde inte ha barn? Det var det värsta jag har hört npå länge.
Och ja drn attityden finns att man måstr älska amning etc, sr bara på att ngb i tråden kände sig tvungen försvara sitt val att ge ersättning?
Alla!! Tror jag ngn gång kommer till att sömnbrist får en att gå sönder lite. Om inte annat om tänderna krånglar eller första öroninflammationen. Eller när man har fått sova två h och ska till jobbet två barn är så mkt tuffare än ett. Ni får komma hit igen och leka. Blev ju lite vuxenprat för oss!
Vill minnas från sonen att jag tyckte det blev jobbigare när han var runt sex månader. Tänder som kom sömnproblem pga antibiotika (borrelia) mm mm. Men även roligare..
Min lilla kommunicerar så mkt med oss nu m jättekul! Stora. Vi hade krig igår. Skitjobbigt. Kände som du plopps och undrade varför jag skaffat två barn hur ska man orka hur ska man klara att få dom båda uppfostrade och trygga och räcka till etc etc.
Bättre dag idag som tur är. Han är ledig och det är grannens barn med. Dom leker.
Jag älskar båda barnen. Gillar gå hemma. Det kan bli tråkigt ibland ändå. Jag gillar mitt jobb med, men inte är det kul jämnt.
Kanske är det just det att man älskar dom så mkt som gör att dey känns så jobbigt när det blir bråk trots etc. Det gör ont i hjärtat att inte riktigt räcka till.