December bebis 2013
Fiafunderar - åh, så hon hade slitit sig loss?! När har du BF? Visst finns det tid för henne att fortf fixera sig?!
Fiafunderar - åh, så hon hade slitit sig loss?! När har du BF? Visst finns det tid för henne att fortf fixera sig?!
Fiafunderar- åh dagen före mig alltså! :) ja, när brukar de fixera sig? Min har fortf huvudet neråt å är på g art fixera sig men ännu inte fullt ut.
Oj kanske är en bebis på g för dej Misskaos ;)
Misskaos- vad trodde BM då? ;) jag träffade min kära mormor idag å hon var såååå säker på att lillen snart skulle komma! Hoppas innerligt att hon har rätt!! Hehe
Är jag dum om jag säger att jag SKIT trött på att vara gravid?!?!!! Trött på att vara såhär stor, inte ha någon ork, inte kunna sova hur jag vill i sängen, ont överallt, kissnödig hela tiden osv osv! Sagt det förut å jag säger det igen är så tacksam för vårt mirakel i magen men nu vill jag ha ut na!!
Misskaos - nu måste du förklara för mig! Ber om ursäkt ifall jag verkar helt dum i huvudet - men hur känner du huvudet?! Menar du om du trycker in lite lätt vid blygbenet?!
Misskaos - okej, tack då tror jag att jag hänger med :)
Lycka till Irlais :)
Åh va roligt! Grattis grattis Irlais!! :)
Vet ni när jag kan se min utb från FK på deras hemsida? Tänkte att pengarna borde komma på måndag, innebär det då att jag kan se dom på fre? Alltså på deras hemsida.