December bebis 2013
Åh va söt plopps80! Jag vill oxå ha min bebis nu!!
Åh va söt plopps80! Jag vill oxå ha min bebis nu!!
Lycka till SaraK! :)
Stort grattis fröken ö! :) va mysigt med alla bebisar som börjar komma till världen nu!
Greywolf - ja, men Ellerhur! Kan inte riktigt förstå att jag faktist ska få ett barn å att det kan ska när som helst! Helt galet va snabbt tiden har gått när man tänker efter :)
Okej tjejer, en äcklig grej nu, men flytningar. Hur var era i slutet av graviditeten?? ( ni som fått barn)? Brukar annars inga direkt ha men nu senaste veckan så har de ökat markant.
Grattis grattis grattis SaraK :)
Jag vill ha ett ärligt svar av er nu - hur nära BF tycker ni att det är ok att er respektive är ute på galej??
Ja, att ha grejer att hitta på tycker jag också är bra! Är drickande när det är så nära jag ej gillar! Vi är tyvärr de enda i vår närhet som ska ha barn så alla andra tycker att de är ok att dricka å jag gillart inte! Tänker jag fel?!
Känns skönt å höra att man inte är ensam i dessa tankar! Har BF 15/12 å som sagt ut å umgås är absolut inga fel å någon öl går oxå men sen är det bra! Ja mena vi ska få det finaste en människa kan få - ett barn! Å då tycker jag att ge upp festande å alkohol för ett tag inte är allt! Men det är tufft ibland när folk som inte är i närheten av samma situation inte kan förstå. Å jag kan väl förvisso förstå dem oxå men ändå! Ville höra lite med er vad ni anser! :) Jag hoppas att ni alla mår bra! Så otrolig spännande nu med alla bebisar som tittar ut - vem blir det härnäst?!
Repan - åh, sånt gör mig så arg. Varför kan de inte respektera att man inte vill!!!!
Tuttiluttan - Det är bra när är överrens om saken! Tror att det är jätte viktigt!!