Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

Greywolf - ja, men Ellerhur! Kan inte riktigt förstå att jag faktist ska få ett barn å att det kan ska när som helst! Helt galet va snabbt tiden har gått när man tänker efter :)

• Förstaförsökaren26

Okej tjejer, en äcklig grej nu, men flytningar. Hur var era i slutet av graviditeten?? ( ni som fått barn)? Brukar annars inga direkt ha men nu senaste veckan så har de ökat markant.

• Förstaförsökaren26

Ja, att ha grejer att hitta på tycker jag också är bra! Är drickande när det är så nära jag ej gillar! Vi är tyvärr de enda i vår närhet som ska ha barn så alla andra tycker att de är ok att dricka å jag gillart inte! Tänker jag fel?!

• Förstaförsökaren26

Känns skönt å höra att man inte är ensam i dessa tankar! Har BF 15/12 å som sagt ut å umgås är absolut inga fel å någon öl går oxå men sen är det bra! Ja mena vi ska få det finaste en människa kan få - ett barn! Å då tycker jag att ge upp festande å alkohol för ett tag inte är allt! Men det är tufft ibland när folk som inte är i närheten av samma situation inte kan förstå. Å jag kan väl förvisso förstå dem oxå men ändå! Ville höra lite med er vad ni anser! :) Jag hoppas att ni alla mår bra! Så otrolig spännande nu med alla bebisar som tittar ut - vem blir det härnäst?!

• Förstaförsökaren26

Repan - åh, sånt gör mig så arg. Varför kan de inte respektera att man inte vill!!!!

Tuttiluttan - Det är bra när är överrens om saken! Tror att det är jätte viktigt!!

Svar på tråden December bebis 2013