December bebis 2013
Pyysen - Vi får hålla våra tummar och tår arr våra små vill titta ut denna vecka :)
Pyysen - Vi får hålla våra tummar och tår arr våra små vill titta ut denna vecka :)
Riktigt bra lapp!
Repan - jag har inte skrivit något brev alls faktiskt. Vi kom fram till att det inte behövdes något då jag inte har några speciella önskemål.
Repan - ja, nej, jag trodde att man skulle skriva ett men hon skrev in i min journal bara att jag är öppen för smärtlindring å tar gärna emot stöd/råd då detta är min första gång. Hela förlossningen känns så abstrakt på nåt sätt. Är inte orolig eller rädd utan mer "va fan sätt igång någon gång, vill få det klart!" Å då kan jag tillägga att jag heeeela mitt liv fram tills nyligen varit livrädd. Kanske är alla hormoner?!? Haha kanske blir skit skraj väl där
Em me - Man får klaga, Sådså!! :) När har du BF?? Vet att dagarna känns som oändliga just nu :S Men snart så har vi alla våra bebisar hos oss :)
Em me - då har du passerat en del av resan iallafall! Tror att du får vilken dag som helst nu! :)
Lycka till äntligengravid!! :)
Kan man gå i ide tror ni tills det är dags att föda?! Är så trött på denna väntan! Har förvisso 9 dagar kvar till BF. Men så tänker jag att jag säkert går över å jag orkar inte vänta så länge!
Grattis äntligengravid!! :)
Grattis grattis Corky! :)