December bebis 2013
Jag gör som man inte ska..
Lägger henne på sin kudde i min däng ammar henne till sömn bär över t spjälisen. Hon är inte ledsen när hon vaknar o har somnat on själv ngn gång.
Jag gör som man inte ska..
Lägger henne på sin kudde i min däng ammar henne till sömn bär över t spjälisen. Hon är inte ledsen när hon vaknar o har somnat on själv ngn gång.
..eller så struntar jag i psykologen och gör fel eftersom det funkar...
Lär inte hända ngt nu han.är så stor.. vi fick börja m mat när vi var tre månader...
Imorgon packa traderaprylar och gå till posten. Fick bra betalt flr vissa saker. Hoopa folk blir nöjda!
Jo jobb blir det ju.
Men 2400kr är mkt pengar! ! Borde nog sälja oftare o inte vänta tills jag har så många auktioner. Men åh andra sidan kommer pengarna bra till pass när man är f-ledig. Kan shoppa bra m vårkläder t kidsen för det.
Ja hon fångar gubbarna i babygymmet nu! Blev två månader 21
Testat en filt över huvudet på honom upp åå din axel mär du ammar?
Gött!!
Elsa fick en docka av grannarna idag. Hon log mot den urrade högljutt sen tog hon den o stoppade i munnen. Hon struntar visst i att hon inte är gammal nog för att ta ännu... kul såg der ut! Isak hade samms dockor i sin sängmobil son den E fick. Roligt dom ärå söta
Isak var med tidig men inte som E. Båda är överburna dock
Dela med dig sen!
Har isak hemma idag. Fast han är ute med en kompis o hennes pappa. Får nog fixa lunch till alla! Kommer folk ikvöll o hömtar vunna auktioner. Skönt.