December bebis 2013
..håller med.. eller det var lite mysigt men mycket meckigt o jobb o stress.
..håller med.. eller det var lite mysigt men mycket meckigt o jobb o stress.
Och ett väldigt focus på att dyka. Min son älskade att simma men hatade att dyka och ändå var det så extremt focus på det.
3kvällar har mina barn sovit 19:30. Så skönt...e har vaknat o ammat ett par ggr och sen sovit 22-02. Hon sov till 23 i sin säng sen gick der inte, men hos mig snusade hon gott. Misstänker ju hon har haft flunsan fast milt. Båda ungarna fiser nu så det luktar avlopp eller ngt annat hemskt. Man blir ofta knepug i magen av influensan o efter. Läst på lite är tydligen ofta lätt för småbarn hon har inte haft direkt feber men känts lite varm ett par ggr. Så nuär hon sig lik igen.. hoppas hon ska sova länge i vagnen nu på väg t gymmet! Verkar tamigtusan omöjligt att gå ner i vikt btw. Magen krymper iaf lite. Var svårt efter isak med gick ner när jag slutade amma honom blir så hungrig av amnandet.
Inte bara jag då. Har en fetmage dock. Bulldeg. Vill komma i moma sommarkläder..
diet ja hmm inte när jag helammar iaf. Men sen blir det nog hårda tag mot späcket.
Han dök ju varje vecka... vi kastade bla barnen till varandra så dom kom under vatten. Han höll sig fast på min rygg o jag simmade under vatten etc. Inte första kursen..
Du Ser helt ok ut.
..men jag klagar ju själv så..
Har ju sett bilder hur du såg ut innan och du var ju riktigt smal. Jag har väl samma skillnad så jag förstår
Jag har massor av fina kläder. Försmå!!
Förstår dig! Frustrerande när man blir så trött..
I spjälisen och bara gå..
Min stora är billig nu. Han kommer instormandes just när lilla ska sova o håller på att somna -ammad. Resultat hon sover inte.
lilöa hsr sovit på mig. Sov i sin säng (ilagd sovandes) från 18:45-20-24 typ. Sen hos mig tilö 3 sen ville hon väl sova men gick inte flytta 1cm o ville ha bröstet i munnen.
Totalsömn för mig typ 4h. Vi gick upp kl 8. Kokat femminuterskola med sonen. Kul o gott men inte nyttigt. Ska t gyn sen för cellprov. Hade tänkt gå (maken jobbar hemma så stora ska inte med) ösregn.