• MissKaos

December bebis 2013

Jag och Elsa var i ullared i går!

Nöjd med Pyjamaser strumpor etc till båda ungarna. Kom hem teött och fattig!. Vad död tråden är? Vakna!!

E har feber. Igen. Så drygt. Kom inatt hon sov massor i vagnen igår det var ju ifs bra. För oss båda antar jag!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vad heter fb gruppen?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hon kryper som en raket mot poolen om någon är i den och älskar att bada! Vi har en lite pool med klorvatten i stor nog för familjen. Den, vätska glass (även till bebis ja i värmen!) Saft och ett stort parasoll samt grill och värmen rockar! Ingen charter behövs i år

Bad i sjö är med härligt! Bebisen vill bada tills hon hackar tanden.. hon är exakt7måmader nu. Börjar ställa sig upp. Satte sig själv idag. Far runt överallt så man får passa! Älskar mat men ammar mkt nattetid ännu. Gillar folk.. tittut är kul nu.

Storebror är roligast och han är snäll o leker med henne. Tur det!

Ni andra?

• MissKaos

Vad kul att dom är så olika!

Elsa började krypa med fart eller ålkrypa som en ninjababy. Händer och fötter i som spiderman ibland. Fort går det iaf sen dagen före 7månader. Försöker ställa sig gör hon med. Satt sig upp ngn gång sitter stadigt om man sätter henne.

vi ska på äggallergi utredning tyvärr. Jätteutslag kring munnen av det ett par ggr.

här ammas med mkt nattetid. Trött o grinig mamma pga det

• MissKaos

Önskar min unge soov! Glad är hon iaf och kelig.pussig.

Elise tränar kanske finmotorik mer tex.

Elsa vill leka med storebror det gör nog sitt...

Spidermanbebisgång

• MissKaos

Familjebad.
  • MissKaos

Varför blev den upponer? Värmeslag elr?

• MissKaos

Sooova!! Avis på det !

min unge far fram o äter allt. Plockat ut stenkula gräs löv hushållspapper mm mm ur munnen på henne.

• MissKaos

Varför vakna 05; 30?? Hey bebis sooova! Mamman är trött... dessutom legat o ammat nest hela natten. Kul dag det inte kommer bli. Behöver skriva på mina 60 (!!!) Tradera auktioner. Skulle kunna göra fler men måste få dessa klart innan jag ens tänker på det. Ut med dom sen nya. Behöver pengarna då jag bara tar ut 2d/v num vill vara hemma länge!

Elsa ställer sig upp mot saker nu. Ochvbiter! 2 tändee har kikat upp.

• MissKaos

Föresten. Elsa skriker MAMMA! ? hon ger sig inte försen mamma kommer. . Oftast betyder det trött/hungrig (ge mig bröstet.nu)

Svar på tråden December bebis 2013