December bebis 2013
Humör. Hrm ja? Mycket av det..
Hysteridka grejer här. Bröddeg på jäsning. .
Associationer jag har till David är helt enkelt de jag träffat - snälla och tystlåtna, lugna killar. 3 st sådana :)
OMG!!!!!!!!!!! På tala om att glömma bort folks födelsedagar!!!! Min sambo påminde just mig om att det är hans idag, omg vill sjunka genom golvet!!!!!!!!!!!
Sitter och funderar på hur folk fungerar.
Åkte spårvagn till city. Massage hägrar! Men om man ser att det kliver på en höggravid kvinna reser man sig inte då?
Hinner med ngt så lyxigt som latte innan. Åhh..
Och om man inte ens möter blicken och inte låtsas se den gravida personen tror jag inte man är så intresserad av att bli tilltalad... snarare det man försöker undvika. Det finns ju de som aktivt söker kontakt med en eller hur man ska säga, det märks om folk "bryr sig" alltså :)
v. 31 nu, +10 kg på vågen och jag börjar väl se ljuset i tunneln tror jag. Räknar ner varje dag, en dag mindre att behöva ha foglossning på.
Bebis är mycket lugnare nu i magen, mer svepande rörelser och mycket mindre sparkar, inga öht där hen kan ta sats liksom, får ävl inte plats längre?
Mycket hicka. Jag har letat efter hjärtljudet med stetoskop i flera veckor men aldrig lyckats hitta det, typiskt :) Spjälsängen är uppe, vi har köpt en gammalt skötbord som jag bara ska toucha upp med ett lager vitt till för fräschhetens skull och det är mest apoteksprylar kvar att köpa nu, termometer och barnalvedon och lite sånt där. Fick en klasskamrat att köpa amningskudde för 139 spänn på ullared när hon var där, så bra!
Väntar mest nu med andra ord. Det börjar bli jäkligt segt det här. Mot slutet lär man ju vilja trycka ut ungen trots att värkarna inte startat ;)