December bebis 2013
Magen vecka 20 19+0 idag. 9 kg+ sedan jag blev gravid och 11 kg från målvikten. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zpsa12c6d27.jpg
Magen vecka 20 19+0 idag. 9 kg+ sedan jag blev gravid och 11 kg från målvikten. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zpsa12c6d27.jpg
Nytt liv vad skönt att allt var normalt. Lycka'
Var på Ullared idag. Vilken besvikelse! Sedan dom gjorde om finns det ju inget kul kvar till bebisar. Förr hade dom massa fina påslakanset, snuttefiltar mm. Nu var det så lite och begränsat. Babykläder i storlek 50 56 var en enorm besvikelse också. Allt var med Alfons eller spöket Laban och utbudet var så kass! Det fanns ingenting i stort sett. Blä! När jag väntade dottern fanns det mängder med fina kläder och babygrejer. Deras minsta vinteroverall var i strl 62. Enorm för en nyfödd. Köpte en body, ett par byxor. 2 pyjamas, två nappar, ett bäddset till vagnen och 2 par sockar.
Tycker min bebis varit så lugn i några dagar. Antar att det går i perioder. Känner honom varje dag sedan vecka 17. På rul rörde han sig oavbrutet men jag kände det inte. Är på landet och är så allergisk mot kvalster. Det är en gammal stuga och jag brukar äta allergimedicin när vi är här. Men nu vågar jag inte det. Kliar i halsen, piper i bröstet nyser och näsan rinner. Mitt och bebisens blod blandas ju inte så jag hoppas inte han blir påverkad. Har ju inga andningsproblem och det är vad jag har läst det enda som påverkar ett foster. Nojjig nojjig!
Härligt att läsa om alla lyckade rul Känner mig lite tröttare igen. Inte så där utslagen men efter en dag av aktiviteter är jag slut och slummrar gärna en halvtimme på soffan framåt 17-18 snåret. Sover dåligt på nätterna då vi är i stugan och jag har allergi mot kvalster. Skulle köpa kestine idag men hon på Apoteket avrådde eftersom det är för lite forskat på hur det påverkar foster. Suck. Längtar efter att få min kropp tillbaka och slippa oroa mig över sånt här. Kan inte njuta av att vara i stugan när jag inte kan varken sova eller andas på nätterna.