December bebis 2013
Tack miss k. Ja pop i strl 56 kan ju klassas som 62 med tanke på storleken. Så jädra kul med bebiskläder ska till villervalla outlet och frossa i kläder någon dag. Men deras kläder är också stora i storlekarna.
Tack miss k. Ja pop i strl 56 kan ju klassas som 62 med tanke på storleken. Så jädra kul med bebiskläder ska till villervalla outlet och frossa i kläder någon dag. Men deras kläder är också stora i storlekarna.
Vilka fina kläder alla har köpt! Och grattis till alla lyckade rul. Fia Funderar! Vad är det för märke på de kortärmade bodysarna med moln och nyckelpigor. Underbara!!!
Jag satsar på att föda 15 november. Nä skämt å sido men dottern föddes efter 37 fulla veckor. Jag har bf 7/12 och vill inte gå över tiden och få nära jul. Dels för att det verkar tråkigt att fylla nära julafton och dels för att jag är livrädd för rs-virus och smittor. Har mycket små barn i släkten och känner inte för att fira jul hemma ensam. Hade varit skönt att vara lite läkt där nere och återhämtat sig lite till jul och ha en bebis på 1 månad. Min dröm var att få i september men månad efter månad kom mensen. Tänkte hoppa över så det inte blev dec barn men vi ansträngde oss inte vidare och mannen åkte bort lagom till ÄL. Nu är jag så glad att det blev december barn. Folk tycker synd om barnet men jag resonerar så att hellre födas i december än att inte finnas alls. Hade det blivit ett januaribarn vore det ju en helt annan människa. Älskar min lille son redan nu
Min bebis var 13,6 cm i vecka 19. Det tyckte jag lät extremt lite men hon reagerade inte och deras uträkning blev samma som min med bf 7/12 med tanke på längden.
Men det var mellan hjässa och rumpa hon mätte bebisen.
Blev så nojjig när era bebisar var mycket störres min. Men på ulj sa dom att längden var normal och fick ju det bf jag själv räknat ut. Tom en dag innan. Drömde i natt att en vän gjorde ett ulj och hon såg inget liv. Den låg stilla och hjärtat slog inte. Mår så dåligt nu. Lillen har sparkat flera ggr redan så orolig är jag inte. Bara påverkad av drömmen.
Är i vecka 22 nu och har gått upp 11 kg.
i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps2027b21b.jpg ni ser ju inte bilderna jag lägger upp kom jag på. Magen v 22
Åh va fin du är plopps :D kan inte alla lägga upp bild? :)